arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷

دستگیری اراذل و اوباش خیابان جمهوری با تیراندازی پلیس

اراذل و اوباش سابقه‌داری که شب گذشته در خیابان جمهوری عربده کشی و اخلال در نظم عمومی کرده بود پس از زمینگیر شدن از طریق تیراندازی دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرهنگ ارسلان قاسم زاده رییس کلانتری ۱۲۹ جامی در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱ بامداد امروز ماموران کلانتری از طریق مرکز فوریت های پلیسی در جریان یک مورد عربده کشی در خیابان جمهوری نبش شیخ هادی قرار می گیرند که سریعا به موقعیت اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضوردر محل مشاهده می کنند احدی از اراذل و اوباش های منطقه نواب در حالت مستانه چوبی در دست داشته و با یکی از دوستان خود در حال عربده کشی و اخلال در نظم عمومی از طریق ایجاد هیاهو و حرکات نامتعارف می باشد.

رییس کلانتری ادامه داد: متهم با مشاهده ماموران با چوب به آنان حمله ور شده و قصد خلع سلاح را داشته که مامور گشت خودرویی اخطار ایست می دهد ولی متهم توجهی نمی کند که به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک دو تیر هوایی یک تیر به پای او می زند که پس از زمینگیر شدن دستگیر می شود.

سرهنگ قاسم زاده بیان داشت : متهم دیگر با مشاهده تیراندازی پلیس متواری می گردد که تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد. متهم تیرخورده به بیمارستان منتقل گردید و روز جاری نیز پس از صدور قرار قضایی روانه زندان گردید.

منبع: مهر
نظرات بینندگان