arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

مرگ مغزی و فوت سه دانش آموز بردسکنی

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از فوت و مرگ مغزی شدن سه دانش‌آموز این شهرستان براثر تصادف روز گذشته خبر داد. غلامحسین غفوری افزود: متاسفانه در تصادف یک دستگاه وانت پیکان با ۴ دانش آموز بردسکنی که روز گذشته ۲۰ آبان‌ماه به وقع پیوست دو نفر از دانش‌آموزان فوت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از فوت و مرگ مغزی شدن سه دانش‌آموز این شهرستان براثر تصادف روز گذشته خبر داد.

غلامحسین غفوری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: متاسفانه در تصادف یک دستگاه وانت پیکان با 4 دانش آموز بردسکنی که روز گذشته 20 آبان‌ماه به وقع پیوست دو نفر از دانش‌آموزان فوت کردند.

وی اظهار کرد: به دلیل وخامت حال این افراد، بلافاصله به بیمارستان‌های شهرستان‌های سبزوار و نیشابور اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن اعلام کرد: متاسفانه لحظاتی قبل خبر فوت دو دانش آموز به نام های سجاد حسین‌پور و امیرعلی طاهریان که در کلاس چهارم ابتدایی مدرسه پسرانه حاج مومن مشغول به تحصیل بودند رسما اعلام شد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه این دو دانش آموز در بیمارستان‌های سبزوار و نیشابور فوت کرده‌اند، بیان کرد: متاسفانه براساس آنچه اعلام شده یک نفر دیگر از دانش‌آموزان دچار مرگ مغزی شده و دیگری اکنون در اتاق عمل است.

وی گفت: این حادثه در خیابان 13 آبان و در فاصله 80 متری از مدرسه به وقوع پیوست، پس از وقوع حادثه به دلیل وخامت حال دانش آموزان توسط دوبالگرد به بیمارستان سبزوار و نیشابور اعزام شدند.

غفوری ضمن تسلیت به خانواده این دانش آموزان بیان کرد: از مردم شریف درخواست داریم برای بهبود حال دو دانش آموز دیگر به نام های مهدی احمدی و مهدی جهانی‌فر دعا کنند.

در همین خصوص نخعی پلیس راهنمایی و رانندگی بردسکن گفت: علت اصلی سانحه در دست بررسی است و به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان