arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۶۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

دستور وزیر اقتصاد برای پرداخت حقوق کارگران کارخانه هفت‌تپه، طی دو روز آینده

نماینده شوش در مجلس گفت که طی درخواست وزیر جهاد کشاورزی از جهانگیری، اعلام شد حقوق کارگران هفت تپه از محل یارانه نیشکر پرداخت شود. حدود ۵ هزار کارگر اکنون به دلیل مشکل این کارخانه نتوانسته‌اند حقوق خود را دریافت کنند که ما به همراه دیگر مسئولان پیگیر حل این مسئله هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نماینده مردم شوش گفت: طی درخواست وزیر جهاد کشاورزی از جهانگیری اعلام شد حقوق کارگران هفت تپه از محل یارانه نیشکر پرداخت شود.

سید رضی نوری نماینده مردم شوش با اشاره به مشکل کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه، گفت: حدود 5 هزار کارگر اکنون به دلیل مشکل این کارخانه نتوانسته‌اند حقوق خود را دریافت کنند که ما به همراه دیگر مسئولان پیگیر حل این مسئله هستیم.

وی تصریح کرد: عصر دیروز بنده با استاندار جلسه‌ای برای هماهنگی درباره مشکلات این کارگران برگزار کردیم و بعد از آن ساعت 21 نزد وزیر اقتصاد و مجموعه معاونت خصوصی‌سازی رفته و برای حل این مسائل نشستی را برگزار کردیم.

نوری تاکید کرد: وزیر اقتصاد در این جلسه صراحتا تاکید کرد که این مشکل باید هر چه سریع‌تر حل شود و بتوان یک تا دو روز آینده بحث پرداخت حقوق کارگران مرتفع شود.

نماینده مردم شوش بیان کرد:‌ پیش از این، این کارخانه درگیر مشکلاتی شده بود و حتی کارگران تا سه ماه هم حقوق دریافت نکرده بودند، اما اکنون شرایط بسیار سخت‌تر شده و این کارخانه به دلیل نوسانات ارزی نتوانست به موقع خریدها و تعهدات خود را انجام دهد.

وی اظهار کرد: همچنین امروز صبح بنده به همراه استاندار نزد حجتی وزیر جهاد کشاورزی رفتیم، حجتی در این نشست طی تماس تلفنی با جهانگیری درخواست کرد تا حقوق کارگران از بخش یارانه نیشکر و مطالبات آنها از سازمان برنامه و بودجه پرداخت شود که دیگر هماهنگی‌ها با مجموعه دولت و غیردولتی برای حل این مشکل انجام شده و سعی داریم به زودی این مشکل را حل کنیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
هر کی پول مردمو خورد دولت بده. خب اموالشو بفروشن حقوق کارگراشو بدن. ینی چی که دولت بده؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
بیچاره کارگرهای زحمت کش، چرا حقوقشان پرداخت نمی شود؟ چرا مسئولین نسبتا محترم رسیدگی نمی کنند؟ اگر فقط یک ماه حقوق خودشون پرداخت نشه، میتونن تحمل کنند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
پس این دیگه چه نوع خصوصی سازی است. 50 هزار هکتاز زمین که حکم طلا را دارند به فلان قیمت و بصورت نسیه واگذار کردند حالا ملت هم مثل بانک های ورشکسته بایستی تاوان این شرکت خصوصی را هم بدهند. پرداخت حقوق از محل منابع دولتی جرم است
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
چه خوب مشکل حل شد....مثل هپکو...مثل خیلی جاهای دیگه که مشکل حل شد...و کاملا حل شد.!!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
امیدواریم به معیشت کل اقشار جامعه رسیدگی شود. مردم از این همه فشار جون به لب شده اند.
نظرات بینندگان