arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷

دیدار ظریف با وزیر خارجه ایتالیا آغاز شد

وزیر امور خارجه که به منظور شرکت در اجلاس سالانه گفت و گوهای خاورمیانه و مدیترانه ای به رم سفر کرده است، دقایقی پیش با همتای ایتالیایی خود در محل وزارت خارجه این کشور دیدار کرد.ظریف قرار است در سفر به رم همچنین با 'روبرتو فیکو' رئیس مجلس نمایندگان این کشور دیدار کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دیدار میان محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با 'انتزو موئاورو میلانزی' وزیر امور خارجه ایتالیا دقایقی پیش آغاز شد.

 محمدجواد ظریف که به منظور شرکت در اجلاس سالانه گفت و گوهای خاورمیانه و مدیترانه ای به رم سفر کرده است، دقایقی پیش با همتای ایتالیایی خود در محل وزارت خارجه این کشور دیدار کرد که همچنان ادامه دارد.

وزیر خارجه کشورمان قرار است در سفر به رم همچنین با 'روبرتو فیکو' رئیس مجلس نمایندگان این کشور دیدار کند. وی همچنین ظهر روز پنجشنبه با ایرانیان مقیم ایتالیا دیدار خواهد داشت و سپس در یک نشست اقتصادی شرکت می کند.

ظریف قرار است عصر امروز در کنفرانس بین المللی گفت و گوهای مدیترانه ای و خاورمیانه ای که نمایندگانی از 56 کشور جهان در آن حضور می یابد، سخنرانی کند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سال گذشته نیز در آن کنفرانس که سومین کنفرانس سالانه گفت و گوهای مدیترانه ای بود، شرکت و سخنرانی کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان