arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷

سردار ذوالقدر: مردم نگران قدرت تسلیحاتی و دفاعی کشور نباشند

سردار احمد ذوالقدر معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران گفت: سلاح‌ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی است اما آنها از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارند.امروز برای دفاع از کیان ایران هیچ چیز کم نداریم و مردم هیچ وقت نگران قدرت تسلیحاتی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران نباشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران گفت: سلاح‌ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی است اما آنها از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارند.

سردار احمد ذوالقدر در مراسم جشن میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) که در مسجد جامع شهر روانسر برگزار شد، افزود: امروز برای دفاع از کیان ایران اسلامی هیچ چیز کم نداریم و مردم هیچ وقت نگران قدرت تسلیحاتی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران نباشد.

وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب دشمن با جنگ سخت و توپ و خمپاره به مردم حمله می کرد اما امروز جان و روح و فکر جوانان این کشور را مورد هدف قرار داده که راه نجات جوان‌ها تربیت اسلامی آنان است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله استان تهران اظهار داشت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت اما بیش از 40 تهدید علیه این کشور انجام شد و مهمترین تلاش دشمن تفرقه اندازی بین این امت اسلامی بوده و خواهد بود.

سردار ذوالقدر با بیان این که جهان کفر و استکبار از وحدت ، انسجام و نشست‌های وحدت آفرین این ملت درس عبرت گرفته ادامه داد: همه باید مراقب دشمن باشیم و قدر امنیت حاکم بر کشور را بدانیم و ضمن وحدت و همدلی به هر بهانه ای جمع شویم تا دشمن ناامید و ناکام و نابود شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان