arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷

هشدار تخلیه به ۳۰ خانوار ساکن در منبع آب اهواز

شهرداری اهواز اعلام کرد که با توجه به بارندگی‌های دو روز گذشته بخشی از سنگ‌های کوه در منطقه منبع آب ریزش کرد که برای ۳۰ خانه اخطار تخلیه صادر شد و چندین خانه نیز تخلیه شد.برای حفظ جان مردم منطقه شب گذشته با حضور عوامل امدادی برای ۳۰ خانه، اخطار تخلیه صادر شد و چندین خانه نیز تخلیه شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به بارندگی‌های دو روز گذشته بخشی از سنگ‌های کوه در منطقه منبع آب ریزش کرد که برای ۳۰ خانه اخطار تخلیه صادر شد و چندین خانه نیز تخلیه شد.

علیرضا عالیپور دقایقی پیش در گفتگو با فارس اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته در دو روز گذشته بخشی از سنگ‌های کوه در منطقه منبع آب ریزش کرد و احتمال جداشدن قسمتی از کوه به صورت ورقه‌ای وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: برای حفظ جان مردم منطقه شب گذشته با حضور عوامل امدادی برای ۳۰ خانه، اخطار تخلیه صادر شد و چندین خانه نیز تخلیه شد.

وی افزود: منطقه منبع آب به دلیل بافت و ساخت خانه‌ها ایمنی لازم را ندارد و با کوچک‌ترین حادثه‌ای احتمال تخریب دارد و پیش از این به ۱۸۰ خانه در این منطقه نیز اعلام شد که در معرض خطر هستند.

منطقه منبع آب یکی از محلات شرق اهواز است که ۸۱۱ واحد در معرض خطر در آن وجود دارد و ۸۴ واحد نیز از این خانوار‌ها در محدوده فوق خطر زندگی می‌کنند که هر لحظه امکان بروز حادثه برای آن‌ها وجود دارد.

روز جمعه ۲ آذرماه نیز بارش باران در اهواز سبب تخریب قسمت‌هایی از دیوار ۲ منزل مسکونی در منطقه منبع آب شد که این حادثه مصدومی نداشت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
3
از عملکرد کتانباف، شهردار اهواز اصلا رضایت نداریم، چرا برخی از اعضا شورای شهر چشم خود را بر روی کم کاری وسهل انگاری ایشان بسته اند!!!چرامشکلات آبگرفتگی در سطح شهر که پارسال هم برای مردم شهر مشکلات زیادی ایجاد کرد.. درطول یکسال حل نشد؟و حتی شاهد هستیم که در چند روز گذشته ابگرفتگی به سیل وتهدید جان و مال مردم تبدیل شده؟
نظرات بینندگان