arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷

محورهای چالوس و هراز عصر امروز یک طرفه می‌شود

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها در جاده چالوس و هراز عادی و روان است، گفت که از عصر امروز جاده های چالوس و هراز یک‌طرفه می‌شود .سرهنگ قدمی همچنین با اشاره به اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز یکشنبه ( 4 آذر) از رودهن به سمت آمل ممنوع می‌شود، گفت که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می شود .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها در جاده چالوس و هراز عادی و روان است، گفت: از عصر امروز جاده های چالوس و هراز یک‌طرفه می‌شود .

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدمی با اعلام این خبر افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز یکشنبه (۴ آذ) از کرج به مرزن آباد ممنوع است و آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج یک‌طرفه می شود .

وی با اشاره به اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز یکشنبه ( 4 آذر) از رودهن به سمت آمل ممنوع می‌شود، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می شود .

رئیس پلیس راه مازندران از مسافران خواست با علت بارندگی و بارش برف در ارتفاعات استان , زنجیر چرخ، و وسایل ایمنی همراه داشته باشند و هنگام تردد در جاده های کوهستانی با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

نظرات بینندگان