arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷

بارش برف در کندوان/ هراز قفل شد

پلیس راه مازندران اعلام کرد که موج بازگشت مسافران از محورهای شمال همچنان ادامه دارد به‌طوری‌که محدوده پارک جنگلی و پلور محور هراز قفل شد.همچنین تردد خودروها در محدوده شیرگاه محور سوادکوه پُرحجم و محور کیاسر به‌صورت عادی و روان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: موج بازگشت مسافران از محورهای شمال همچنان ادامه دارد به‌طوری‌که محدوده پارک جنگلی و پلور محور هراز قفل شد.

علیرضا قدمی امروز اظهار کرد: موج بازگشت مسافران از محورهای شمال همچنان ادامه دارد به‌طوری‌که محدوده پارک جنگلی و پلور محور هراز قفل شد.

وی با اشاره به اینکه تردد خودروها در محور کندوان نیز به‌صورت نیمه‌سنگین در برخی مقاطع سنگین است، افزود: تردد خودروها در محدوده شیرگاه محور سوادکوه پُرحجم و محور کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان از ساعت 16 امروز اعمال می‌شود و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور سوادکوه ممنوع است.

این مسؤول اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب و همچنین از ساعت 6 تا 12 فردا از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه بارش برف در ارتفاعات محور کندوان آغاز شد، اظهار کرد: باتوجه به ادامه بارش برف در محورهای کوهستانی مازندران لازم است مسافران قبل از شب نسبت به بازگشت اقدام کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه رانندگان برای تردد از محورهای کوهستانی مازندران خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط جوی، لغزنده بودن سطح جاده‌ها و کاهش دید باتوجه به مه‌گرفتگی لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه در محورهای استان تردد کنند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان