arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷

قاسم شعله سعدی با وثیقه آزاد شد

وکیل مدافع شعله سعدی "وکیل بازداشتی" از آزادی موکلش با تودیع وثیقه خبر داد.بازپرس پرونده در دادسرا برای شعله سعدی قرار وثیقه ۳۰۰ میلیونی صادرکرده بود و قرار کفالت ۱۰۰ میلیون تومانی هم داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وکیل مدافع شعله سعدی - وکیل بازداشتی- از آزادی موکلش با تودیع وثیقه خبر داد.

محمدحسین آقاسی در گفتگو با ایسنا، در رابطه با روند آزادی شعله سعدی، اظهار کرد: بازپرس پرونده در دادسرا برای ایشان قرار وثیقه ۳۰۰ میلیونی صادرکرده بود و قرار کفالت ۱۰۰ میلیون تومانی هم داشتند.

وی افزود:، اما بالافاصله پرونده را به دادگاه ارسال کرده و موافقت نکرده بودند که در همان دادسرا وثیقه را تودیع کنیم و ایشان را آزاد کنیم.

وکیل مدافع شعله سعدی با بیان اینکه پس از ارسال پرونده به دادگاه، رییس دادگاه گفتند که پس از محاکمه با وثیقه موافقت می‌کنم، گفت: روز یکشنبه جلسه محاکمه برگزار شد و به دلیل اینکه تا پایان وقت حاکمه طول کشید فرصت نشد که ایشان وثیقه را بپذیرد و روز دوشنبه هم رییس دادگاه گرفتار بودند و امروز یعنی سه شنبه ۱۳ آذر ماه وثیقه را پذیرفتند و موکلم آزاد شد.

آقاسی با تاکید بر اینکه آزادی شعله سعدی به معنای رفع اتهام ایشان نیست، خاطرنشان کرد: هنوز حکم صادر نشده است باید صبر کنیم و ببینیم چه حکمی صادر خواهد شد، اما ایشان با وثیقه آزاد است نه اینکه تبرئه شده باشد.

به گزارش ایسنا، قاسم شعله سعدی وکیل دادگستری، ۲۷ مردادماه در پی حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی بازداشت شد.

نظرات بینندگان