arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷

وایمو بازار خودروهای خودران را تسخیر می کند؟ /  معرفی سیستم رانندگی خودکار برای اندروید و ios

سرویسهای خودروهای خودران وایمو به زودی راه اندازی می شود. سرویسهایی که احتمالا در حوزه خودروهای خودران بی رقیب خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویسهای خودروهای خودران وایمو به زودی راه اندازی می شود. سرویسهایی که احتمالا در حوزه خودروهای خودران بی رقیب خواهد بود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این سرویس که «Waymo One» نام دارد،  به عنوان سرویس خودکار رانندگی "زنده" شناخته می شود.

گروه وایمو از مدتی پیش امیدوار بود که سرویس کامل خودران خود را تا پایان سال 2018 راه اندازی کند و تنها چند هفته طول کشید تا این شرکت این هدف را برآورده کند.

فرایند توسعه ماشین های خود ران بخشی از موفقیت خود را مدیون استقبال شدید مخاطبان است. درواقع این روزها بسیاری از افراد مشتاقند که هر چه سریعتر خودروهای خودران را بیازماند. اما اگر این مسیر را یک مسیر مسابقه در نظر بگیریم، بدون شک وایمو نزدیک به خط پایان یا پیروزی است.

سرویس موسوم به Waymo One یک نام رسمی برای خدمات خودران گوگل در حوزه ماشین های هوشمند بود که اکنون روندی رو به رشد را پشت سر می گذارد.

این در حالی است که این روزها شرکت های اوبر و لیفت نیز به شکلی خستگی ناپذیر تلاش می کنند تا سیستم های خودران خود را توسعه دهند. این یک رقابت تمام عیار محسوب می شود و شرکت های مختلف راهی به جز تلاش ندارند.

اگرچه برنامه Waymo One در حال حاضر برای اندروید و iOS در دسترس است، اما برای دسترسی به این سرویس احتمالا باید بخشی از یک زیرمجموعه یا حتی از اعضای برنامه اولیه سواری وایمو باشید.

شاید بر همین اساس باشد که مدتهاست دارا خسروشاهی و مجموعه اوبر در تلاشند تا با سیستمهای وایمو همکاری کنند.

 

نظرات بینندگان