arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۱۷ آذر/ سکه تمام‌بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان شد

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. ۳ ملیون و ۷۰۰
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان شد.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. ۳ ملیون و ۷۰۰

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۹۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۵۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۴۸ دلار معامله می‌شو که نسبت به هفته قبل ۲۵ دلار افزایش یافته است.

امروز دلار در صرافی‌های دولتی با ۷۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های صبح پنجشنبه ۱۱۴۰۰ تومان به عموم تا سقف ۲۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد و با قیمت ۱۱۳۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود.

قیمت فروش یورو نیز ۱۳۱۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به آخرین روز هفته گذشته افزایش داشته است. البته یورو از مردم ۱۳ هزار و ۵۰ تومان خریداری می‌شود.

گفتنی است، قیمت یورو امروز در مرکز مبادلات ارزی با افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه ۴۷۸۳ تومان، قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۴۶ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

نظرات بینندگان