arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۷

لزوم برخورد با متهمان اصلی مافیای سکه و ارز و کارچاق کن های یقه سفید

بازاریان و اصناف انقلابی تهران بر لزوم مبارزه موثر اطلاعاتی و قضایی همراه با شفافیت کامل با برگزاری دادگاه های علنی با متهمان اصلی مافیای سکه و ارز و کارچاق کن های یقه سفید تاکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لزوم برخورد با متهمان اصلی مافیای سکه و ارز و کارچاق کن های یقه سفید

بازاریان و اصناف انقلابی تهران بر لزوم مبارزه موثر اطلاعاتی و قضایی همراه با شفافیت کامل با برگزاری دادگاه های علنی با متهمان اصلی مافیای سکه و ارز و کارچاق کن های یقه سفید تاکید کردند.

بازاریان و اصناف انقلابی تهران در خصوص مسائل اقتصادی کشور و راه‌کارهای برون رفت از آن بیانیه‌ای صادر کردند که در آن آمده است:

همیشه بازار دنباله مقاصد اسلامی و برای پیشرفت اسلام و برای پیشرفت اقتصاد اسلامی یک بازوی ستبر قدرتمندی بوده است و الآن هم همین طور است. در طول تاریخ هر مشکلی که پیدا می‌شد برای اسلام و برای علمای بزرگ اسلام کافی بود که نصف روز بازار برای یک همچو امری بسته بشود و مشکل حل بشود. یک پشتوانه عظیمی است بازار برای اسلام، و بازاریها باید با کمال دقت این مساله را حفظ کنند. امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)

مدت مدیدی است که همگان اوامر و تلاش های مکرر رهبر معظم و مراجع عظام را در جهت اصلاح ساختارهای اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم شاهدند و در مقابل بی تدبیری ها برهمگان عیان گشته است.

بنابراین در جهت لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و دغدغه حضرات آیات، بازاریان و اصناف انقلابی تهران بر خود فرض شرعی و ملی می دانند که وارد عرصه مطالبه گری از مسئولین امر شوند.

لیبرال های سست عنصر، هنگامی که به دنبال جمع آوری رای مردم هستند با پروپاگاندای رسانه ای و سیل وعده‌های فریبنده بر اریکه ی قدرت سوار می شوند، لکن هنگام جلوس بر مسند اظهار عجز و ناتوانیشان، گوش ها را آزار داده و دل ها را مکدر می کند و با ایجاد نابسامانی ها سعی در ایجاد نارضایتی عمومی نسبت به اصل نظام و انقلاب می کنند.

عجیب آنکه در این میان، ساختارهایی که بناست ریل گذار و تعیین کننده ی سیاست های کلی نظام باشند همچنان از جمع بندی و تعیین تکلیف مسئله ی محوری ارز عاجز هستند، و حال آنکه مسئولیت با اشخاصی است که فتوحات غرور آفرین دفاع مقدس را با تکیه بر توان جوانان بسیجی آن روزگار آفریدند، قهرا اگر امروز ایشان به توان جوانان حزب اللهی و بسیجی بیشتر اعتماد کنند نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

طبق نص صریح قرآن که فرموده ان یمسسکم قرح فقد مس القوم قرح مثله (اگر در جنگ به شما آسیبی رسیده، به دشمن نیز آسیبی وارد شده است.آل عمران آیه ۱۴۰) همانگونه که ملت ما تحت فشار اقتصادی است در مقابل، هجمه و ظلم اقتصادی آمریکا، دیگر کشورها را به سیستم دلار بی اعتماد کرده و به فکر جایگزین انداخته است و این بهترین فرصت در فعال کردن محور فروپاشی اقتصادی و تجزیه ی آمریکا، یعنی سیاست حذف دلار از معاملات بین المللی است. عسی الله ان یکف باس الذین کفروا ...

لذا ملت ایران باید در این زمینه نیز پیش قدم باشد تا علاوه بر عقیم سازی کلی تحریم ها و اصلاح وضع معیشت مردم، گام موثر دیگری در مواجهه با سلطه ی اقتصادی استکبار جهانی در سطح بین المللی برداشته شود. براستی اگر اقتصاد کشور از دلار عبور کرده بود دشمن چگونه می توانست مردم را تحت فشار معیشتی قرار دهد!!!؟؟

خلاصه آنکه ضروری است مجلس و دولت با فوریت از حالت رکود، انفعال و بازی در زمین دشمن دست کشیده و در اصلاح وضع موجود و رفع مشکلات مردم مستضعف همت گمارند.

قوای سه گانه مکلف اند طبق فرامین رهبر معظم در جهت نجات تولید و بازار از جادوی دلار طی یک برنامه ی زمان بندی مشخص و شفاف اقدامات ذیل را به سرانجام رسانده و به ملت گزارش دهند.

بدیهی است تعلل و کوتاهی مسئولین و عدم تحقق مطالبات، با برخورد امت انقلابی مواجه خواهد شد و بیان امروز مانع گلایه ی فرداست. مردم و بازاریان انقلابی رسالت نظارت موثر بر عملکرد مسئولین تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب و اصلاح امور ادامه خواهند داد.

۱- مبارزه موثر اطلاعاتی و قضایی همراه با شفافیت کامل با برگزاری دادگاه های علنی با متهمان اصلی مافیای سکه و ارز و کارچاق کن های یقه سفید

۲- مبارزه با باندهای دولتی قاچاق در مبادی ورودی کشور مرکب از قاچاقچیان و کسانی که با معطل کردن اجرای قوانین همچنان راه را برای قاچاق باز گذاشته اند.

۳- انعقاد قراردادهای دوجانبه و چند جانبه مالی با کشورهای، ترکیه، چین، هند، روسیه، پاکستان، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و کشورهای آسیای مرکزی

۴- تغییر سرمایه دلاری کشور به طلا

۵- پیوستن به گروه بریکس

۶- فروش نفت و کالاهای انحصاری کشور به ریال یا طلا

۸- حذف کامل دلار از نظام بودجه نویسی کشور

۹-ایجاد شفافیت مالی و اتصال تمامی سامانه های مالی کشور

۱۰-ایجاد شبکه پیام رسان مالی ایرانی جایگزین سیستم سوئیفت

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
طبق معمول چهل ساله فقط شعار می دهند سیستم مالی دنیا روی یک محور دیگه می چرخد کشورهای قدرتمند اقتصادی جهان خارج از آن نمی توانند کاری بکنند آنوقت عده ای عقل کل می گویند با ریال و طلا معامله بکنیم آنهم ریالی که سقوط وحشتناک کرده است . و بی ارزشترین پول جهان است !!!
نظرات بینندگان