arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۷

هتاک اینستاگرامی در اردبیل دستگیر شد

رئیس پلیس فتا اردبیل از شناسایی و دستگیری هتاک حیثیت در اینستاگرام خبر داد و گفت: این متخلف اقدام به بارگذاری مطالب و تصاویر توهین‌آمیز در صفحه شخصی خود بر ضد شاکی کرده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری هتاک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام در اردبیل خبر داد و گفت: این متخلف اقدام به بارگذاری مطالب و تصاویر توهین‌آمیز در صفحه شخصی خود بر ضد شاکی کرده بود.

به گزارش تسنیم، سرهنگ علی قهرمان طالع بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل از شناسایی و دستگیری هتاک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این متخلف اقدام به بارگذاری مطالب و تصاویر توهین‌آمیز در صفحه شخصی خود بر ضد شاکی کرده بود در حالی که فضای مجازی هیچ گاه نباید به عنوان یک محل برای تسویه حساب مالی و شخصی باشد.

وی بیان کرد: پس از طرح شکایت توسط شاکی پرونده بررسی‌های کارشناسانه توسط عوامل سایبری پلیس فتا در سریع‌ترین زمان ممکن مبنای کار قرار گرفت و در نهایت مشخص شد که این اقدام توسط یکی از دوستان این شخص اتفاق افتاده که پس از محرز شدن مسئله این فرد متخلف دستگیر و به پلیس فتا انتقال یافت.

بیشتر بخوانید
عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی کردستان دستگیر شد

شبکه سازمان‌یافته ترویج فساد و فحشا در شیراز دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: متهم پس از اقرار به اشتباهات خود بدهکاری 400 میلیون ریالی فرد شاکی را یادآور شد و دلیل اصلی این اقدام ناخوشایند را عدم پس دادن این وجه عنوان کرد که این مسئله سبب ایجاد حس انتقام‌جویی نسبت به این فرد شده است.

قهرمان طالع اظهار کرد: از هم‌استانی‌ها و همشهریان انتظار داریم که برای حل هر مشکلی از طریق قانونی وارد موضوع شوند و هیچ گاه از فضای مجازی به عنوان حلال مشکلات استفاده نکنند چرا که این محیط اصلا برای انتقام‌جویی و تسویه حساب مناسب نیست و می‌تواند عواقب بسیار ناخوشایندی را به دنبال داشته باشد.

وی از همشهریان خواست اعلام گزارشات مربوط را از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.cyberpolice.ir اعلام کنند و نسبت به ارتقای سواد رسانه‌ای و فضای مجازی اهتمام بورزند تا دچار چنین مواردی نشوند.

نظرات بینندگان