arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۷

استیضاح وزیر علوم متوقف شد

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: موضوع استیضاح وزیر «علوم، تحقیقات و فناوری» با حضور منصور غلامی در جلسه عصر امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.در این جلسه برخی از استیضاح کنندگان از پاسخ‌های وزیر مبنی بر محورهای استیضاح، قانع نشدند.مقرر شد تا فرصت دو هفته‌ای به وزیر علوم و تحقیقات داده شود تا در این دو هفته برخی از مشکلات پیرامون محورهای این استیضاح را حل و فصل کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: موضوع استیضاح وزیر «علوم، تحقیقات و فناوری» با حضور منصور غلامی در جلسه عصر امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوع استیضاح وزیر علوم و تحقیقات با حضور وزیر مربوطه در جلسه عصر امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه برخی از استیضاح کنندگان از پاسخ‌های وزیر مبنی بر محورهای استیضاح، قانع نشدند.

این نماینده مجلس بیان داشت:‌در این جلسه مقرر شد تا فرصت دو هفته‌ای به وزیر علوم و تحقیقات داده شود تا در این دو هفته برخی از مشکلات پیرامون محورهای این استیضاح را حل و فصل کند.

سلیمی تاکید کرد: با این حال، تعداد امضاکنندگان استیضاح وزیر علوم و تحقیقات از ۸۵ نفر به ۲۵ نفر رسیده است که ممکن است در این مهلت دو هفته امضاها حتی از ۲۵ نفر هم کمتر شود و به نوعی این استیضاح منتفی شود.

منبع : میزان 

نظرات بینندگان