arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۷

ورود مجلس به حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات

دهمرده رییس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات گفت: به اتفاق جمعی از اعضای کمیسیون آموزش در حال بررسی وضعیت و جویا شدن و عیادت مصدومین حادثه هستیم.اطلاعات دقیق‌تر را در خصوص تعداد کشته شدگان و جزئیات دیگر اعلام خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات بیان کرد: اکنون ما به اتفاق جمعی از اعضای کمیسیون آموزش در حال بررسی وضعیت و جویا شدن و عیادت مصدومین حادثه هستیم.

حبیب الله دهمرده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزئیات بازدید کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از محل حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات و مصدومین این حادثه گفت: اکنون ما به اتفاق جمعی از اعضای کمیسون آموزش در حال بررسی وضعیت و جویا شدن و عیادت مصدومین حادثه هستیم.

وی افزود: ما در حال پرس و جو از نزدیکان، همکلاسی‌ها و همراهان این عزیزان در خصوص جزئیات حادثه هستیم. همچنین مسئولان دانشگاه گزارشاتی را به ما ارائه کرده‌اند، ما در این بازدید صرفا قصد عیادت نداریم؛ بلکه هدف ما بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص است، همچنین بازدید از محل حادثه را در دستور کار داریم. اطلاعات دقیق‌تر را در خصوص تعداد کشته شدگان و جزئیات دیگر اعلام خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جانباز 70 درصد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
براي چي

مجلس سرگرم بررسي موضوع حيواني به نام درازهي است.
حادثه اتوبوس يك حادثه طبيعي بوده نبايد خيلي مهم باشه.
تا موضوعاتي مثل حقوق نمايندگان و رانت خواري اونها كه براي نزديكي به خدا انجام ميشه.
نظرات بینندگان