arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۷ - ۰۵ دی ۱۳۹۷

داعش مسئولیت حمله به وزارت خارجه لیبی را برعهده گرفت

در بیانیه داعش آمده است که سه نفر از تروریست‌های عضو این گروه، روز سه‌شنبه این حمله را انجام دادند که حداقل دو نفر کشته درپی داشت.ظهر روز گذشته بود که رسانه‌های محلی از وقوع انفجار در محوطه وزارت خارجه لیبی در طرابلس خبر دادند. منابع امنیتی گفتند که یک عامل انتحاری ابتدا خود را در داخل ساختمان منفجر کرده و سپس یک نفر دیگر به سوی حاضران تیراندازی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به ساختمان وزارت خارجه لیبی و کشته‌شدن حداقل 3 نیروی امنیتی را برعهده گرفت.

به گزارش فارس، گروه تروریستی داعش بامداد چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای مسئولیت انفجار انتحاری و حمله به ساختمان وزارت امور خارجه لیبی در طرابلس را برعهده گرفت.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» در بیانیه داعش آمده است که سه نفر از تروریست‌های عضو این گروه، روز سه‌شنبه این حمله را انجام دادند که حداقل دو نفر کشته درپی داشت.

ظهر روز گذشته بود که رسانه‌های محلی از وقوع انفجار در محوطه وزارت خارجه لیبی در طرابلس خبر دادند. منابع امنیتی گفتند که یک عامل انتحاری ابتدا خود را در داخل ساختمان منفجر کرده و سپس یک نفر دیگر به سوی حاضران تیراندازی کرده است.

یک مسئول وزارت خارجه لیبی در این باره گفت که در حمله تروریستی به وزارت خارجه، یک فرد مسلح خود را منفجر کرد و دو نفر دیگر نیز به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شدند.

در این حمله سه تن از نیروهای امنیتی کشته شده و پنج نفر نیز مجروح شدند.

نظرات بینندگان