arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۷

جواد نکونام سرمربی پیکان شد

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران و سرمربی اسبق نساجی مازندران بعد از توافق با مسئولان باشگاه پیکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت و رسما جایگزین مجید جلالی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران و سرمربی اسبق نساجی مازندران بعد از توافق با مسئولان باشگاه پیکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت و رسما جایگزین مجید جلالی شد.

با اعلام مسئولان باشگاه پیکان تهران جواد نکونام رسما جایگزین مجید جلالی شد و هدایت فیروزه‌ای پوشان تهران را بر عهده گرفت. این مربی ظهر روز دوشنبه طی مصاحبه‌ای خداحافظی خود از نساجی را رسانه‌ای کرد و همین امر باعث شد مذاکره پیکانی‌ها با نکونام جدی‌تر از قبل بشود. سرانجام پس از برگزاری جلسات متمادی، این دو به تفاهم کامل رسیدند و قراردادی را به مدت 1.5 فصل و تا پایان لیگ برتر نوزدهم به امضا رساندند.

 

جواد نکونام فصل گذشته کار خود در مربیگری را با خونه به خونه بابل شروع کرد و توانست با تیمی جوان نتایج نسبتا خوبی به دست آورد. اما بروز برخی اختلافات میان او و مالک باشگاه باعث شد که او راه جدایی را در پیش گیرد و بعد از مدتی سکاندار هدایت دیگر تیم مازندرانی یعنی نساجی قائمشهر شود. نکونام با کسب 9 برد از 11 دیدار نساج‌ها را بعد از 24 سال به لیگ برتر رساند تا به حسرت دیرینه آن‌ها پایان دهد.

 

کاپیتان سابق تیم ملی در اولین حضور لیگ برتری خود هم خوب کار کرد و توانست تا پایان نیم فصل علی‌رغم اشتباهات متعدد داوری نساجی را با 16 امتیاز در رده دهم جدول قرار دهد. اما بروز اختلاف بین دو مالک باشگاه و هم‌چنین استعفای علی امیری از مدیریت نساجی و عدم تحرک این تیم در نقل و انتقالات باعث شد نکونام باز هم در نیم فصل از هدایت تیم تحت نظارتش کنار بکشد و راهی یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های پایتخت یعنی پیکان بشود.

 

پیش از این و در زمان شروع لیگ برتر شایعاتی مبنی بر آمدن نکونام به جای مجید جلالی شنیده می‌شد. اما مربی قدیمی فوتبال ایران کار خود در پیکان را ادامه داد و پس از سپری کردن نیم فصلی تلخ و تحمل شکست برابر نساجی در آخرین بازی نیم فصل اول به صورت توافقی از جمع فیروزه‎ای پوشان جدا شد تا جای خود را به شاگرد قدیمی بدهد. پیکان در حال حاضر با 16 امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به نساجی در رده نهم جدول قرار دارد و به دنبال این است با کسب نتایج درخشان در نیم فصل دوم به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شود.

منبع : ورزش‌سه

نظرات بینندگان