arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۷

معرفی ایران در فاکس اسپورت/ آزمون مهره اصلی، مجید حسینی ستاره جوان

فاکس اسپورت در گزارش خود از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نوشت: ملی‌پوشان ایرانی با هدایت کی‌روش، تجربه بالایی دارند و از بازیکنان با کیفیت و خوبی هم بهره می‌برند. خیلی از بازیکنان ایرانی در اروپا بازی می‌کنند و همین باعث شده که امیدواری ایرانی‌ها به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بیشتر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فاکس اسپورت در گزارشی به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اشاره کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، جام ملت‌های آسیا چهار روز دیگر در امارات آغاز می‌شود و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی، در مرحله گروهی باید برابر یمن، ویتنام و عراق قرار بگیرد.

فاکس اسپورت در گزارش خود از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نوشت: ملی‌پوشان ایرانی با هدایت کارلوس کی‌روش، تجربه بالایی دارند و از بازیکنان با کیفیت و خوبی هم بهره می‌برند. خیلی از بازیکنان ایرانی در اروپا بازی می‌کنند و همین باعث شده که امیدواری ایرانی‌ها به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بیشتر شود. مانند کره جنوبی و عربستان، ایران یکی از مدعیان سنتی فوتبال آسیاست که در سال‌های اخیر نتوانسته به موفقیت دست یابد. علاوه بر این بعد از درخشش در جام جهانی و کیفیت بالای بازیکنان خیلی بعید است که این تیم نتواند به حداقل نیمه نهایی برسد.

* مهره اصلی: سردار آزمون

سردار آزمون بعد از جام جهانی روسیه خبرساز شد و از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد. هر چند او در ادامه از تصمیم خود برگشت. او که فوتبالش را سال‌هاست در روسیه ادامه‌ داده، از تجربه بالایی برخوردار است. آزمون سابقه گلزنی برابر تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را دارد. آزمون فقط در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران فقط وظیفه گلزنی ندارد و فقط می‌تواند با حرکات هجومی خود به دردسر بزرگ تیم حریف تبدیل شود.

* ستاره جوان: سید مجید حسینی

با غیبت سعید عزت اللهی در جام ملت‌های آسیا حالا می‌توانیم سید مجید حسینی را که فقط ۲۲ سال سن دارد و در قلب خط دفاعی ایران فعالیت می‌کند به عنوان ستاره جوان در نظر بگیریم. حسینی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به جای روزبه چشمی به زمین آمد و در کنار پورعلی‌گنجی عملکرد خوبی داشت. عملکرد خوب این بازیکن جوان باعث شد که او به تیم ترابزون اسپورت ترکیه بپیوندند.

نظرات بینندگان