arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۷

علیرضا بیرانوند به ترابزون‌اسپور پیشنهاد شد

تیم فوتبال ترابزون‌اسپور که در نیم‌فصل دوم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد، با توجه به اینکه اونور کیوراک در حال فسخ قراردادش با آبی‌وعنابی‌ها است، اوئورجان چاکر تبدیل به دروازه‌بان اول این تیم شده است. در همین راستا باشگاه ترابزون‌اسپور به دنبال به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان دیگر است. ترابزون‌اسپور که در تابستان اخیر وحید امیری و مجید حسینی را به ترکیب خود اضافه کرد، اکنون علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران به این باشگاه پیشنهاد شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


بر اساس ادعای یک نشریه ترکیه‌ای، دورازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به باشگاه ترابزون‌اسپور پیشنهاد شده است.

به گزارش تسنیم، نشریه «دامگا» ترکیه گزارش داد تیم فوتبال ترابزون‌اسپور که در نیم‌فصل دوم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهد کرد، با توجه به اینکه اونور کیوراک در حال فسخ قراردادش با آبی‌وعنابی‌ها است، اوئورجان چاکر تبدیل به دروازه‌بان اول این تیم شده است. در همین راستا باشگاه ترابزون‌اسپور به دنبال به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان دیگر است.

بر اساس این گزارش، در کنار ابراهیم شهیچ، دروازه‌بان بوسنیایی ارزروم‌اسپور که گفته می‌شود مورد توجه ترابزون‌اسپور است، اکنون نام یک دروازه‌بان جدید هم مطرح شده است. ترابزون‌اسپور که در تابستان اخیر وحید امیری و مجید حسینی را به ترکیب خود اضافه کرد، اکنون علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران به این باشگاه پیشنهاد شده است.

این دروازه‌بان با تجربه که به پرتاب‌های بلند توپ با دستانش معروف است، در جام جهانی 2018 عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت. او در تابستان اخیر با وجود پیشنهاداتی که داشت، حاضر به ترک پرسپولیس نشد و یکی از مهمترین عوامل این تیم در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود.

«دامگا» در ادامه نوشت: آیا مقصد بعدی بیرانوند که جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد، ترابزون اسپور خواهد بود؟ پاسخ منفی است. این دروازه‌بان ایرانی به باشگاه ترابزون‌اسپور پیشنهاد شده، اما باشگاه توانایی پرداخت دستمزد بیرانوند را که تا سال 2021 با پرسپولیس قرارداد دارد، ندارد.

به گزارش تسنیم، ارزش بیرانوند 26 ساله در سایت «ترنسفر مارکت» 2 میلیون یورو تخمین زده شده است.

نظرات بینندگان