arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۷

4 دلیل برای این که باید به فکر مشاوره روباتیک باشید / از کاهش هزینه ها تا افزایش دقت تصمیم گیری

این روزها هوش مصنوعی در بسیاری از حوزه ها نفوذ کرده است. درواقع دیگر نمی توان هوش مصنوعی را از زندگی روزمره تفکیک کرد یا مجزا دانست. جالب است بدانید که به زودی روبات ها تبدیل به مشاوران حرفه ای شما می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این روزها هوش مصنوعی در بسیاری از حوزه ها نفوذ کرده است. درواقع دیگر نمی توان هوش مصنوعی را از زندگی روزمره تفکیک کرد یا مجزا دانست. جالب است بدانید که به زودی روبات ها تبدیل به مشاوران حرفه ای شما می شوند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، استفاده از روبات ها در بخش های مختلف زندگی، موضوع عجیبی نیست اما روبات ها با تکیه بر هوش مصنوعی کم کم جایگاه خود را ارتقاء داده اند و حتی تبدیل به مشاوران انسانها شده اند. بسیاری از شرکت ها برای استخدام، اخراج و گزینش نیروهای خود از روبات ها مشاوره می گیرند و این یعنی به زودی شاهد تغییراتی شگفت انگیز در حوزه نفوذ روبات ها خواهیم بود.

4 دلیل مهم برای مشاوره گرفتن از هوش مصنوعی روباتیک:

 

1.مشاوره سریع و آسان

مشاوره گرفتن از روباتها بسیار سریع و آسان است و برای دریافت مشاوره از روباتها نیازی به وقت گرفتن، هماهنگی، توضیحات اضافی و بسیاری از موارد دست و پا گیر دیگر نیست. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که سوالات خود را در مورد موضوعاتی مثل استراتژی ریسک و وضعیت مالی بپرسید و به سرعت نیز پاسخ بگیرید.

2. کاهش هزینه های مشاوره

مشاوره روباتیک کمک می کند هزینه هایی که باید پرداخت کنید به شدت کاهش یابد. این موضوع در طولانی مدت موجب صرفه جویی قابل توجهی می شود. هزینه ها می توانند در نهایت در بازدهی کلی کار شما نیز تاثیر مثبت بگذارند. بنابراین شما می توانید بسیاری از هزینه ها و کمیسیون هایی را که به سازه های مشاوره سنتی پرداخت می کردید را دور بزنید.

3. داده ها و الگوریتم های دقیق تری کارتان را ارزیابی می کنند

بررسی این موضوع که آیا یک اقدام مثبت خواهد بود یا منفی می تواند در نهایت به رشد کار شما کمک می کند ادما هر اندازه داده های اندازه گیری دقیق تر باشند، وضعیت تشخیص نیز دقیق تر خواهد بود. در ضمن هوش مصنوعی به شما کمک می کند که برترین الگوریتم برای کسب و کار خود را شناسایی کنید.

4. انعطاف پذیری بالاتر

شما می توانید از طریق مشاوره های روباتیک آینده مالی خود را در زمان حال برنامه ریزی کنید. این موضوع می تواند وجوه مثبت زیادی داشته باشد و از صرفه جویی مالی تا کاهش نرخ مالیات را در برگیرد.

 

 

نظرات بینندگان