arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۷

مهدی یراحی خواننده پاپ کشور ممنوع الکار شد

موزیک ویدیوی «پاره سنگ» با صدای مهدی یراحی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌هایی را برانگیخته است. نخستین مسئله‌ای که در این موزیک ویدیو جلب توجه می‌کند، نوع پوشش مهدی یراحی است. وی با ظاهری خاص، قطعه‌ای را می‌خواند که بسیارشبهه‌برانگیز است. نکته قابل تامل این که در این موزیک ویدیو تلویحا آغازگر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، ایرانیان معرفی شده‌اند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهدی یراحی خواننده پاپ کشور ممنوع الکار شد

یکی از خوانندگان حوزه موسیقی پاپ با انتشار یک موزیک ویدیو ارزش‌های دفاع مقدس را نشانه رفته و محتوایی شبهه‌ناک و قابل تامل را منتشر کرده است.

به گزارش تسنیم، موزیک ویدیوی «پاره سنگ» با صدای مهدی یراحی در فضای مجازی منتشر شده و واکنش‌هایی را برانگیخته است.

برخی پِلان‌های این موزیک ویدیو باورها و ارزش‌های دفاع مقدس را مورد هجمه قرار داده است.

نخستین مسئله‌ای که در این موزیک ویدیو جلب توجه می‌کند، نوع پوشش مهدی یراحی است. وی با ظاهری خاص، قطعه‌ای را می‌خواند که بسیارشبهه‌برانگیز است. حال این سئوال مطرح است که این خواننده جوان و مشاوران وی در ساخت درباره تناسب این گونه لباس و موضوع ضد جنگ چگونه اندیشیده‌اند؟

این موزیک ویدیو مجوز رسمی وزارت ارشاد و دفتر موسیقی را دارد. اگرچه برخی از مدیران نسبت به این کلیپ واکنش‌هایی را نشان داده‌اند، اما آیا مسئولان وزارت ارشاد اِلمان‌های به کار برده در این موزیک ویدیو را ندیده‌اند که مجوز را صادر کرده‌اند؟

نکته قابل تامل این که در این موزیک ویدیو تلویحا آغازگر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، ایرانیان معرفی شده‌اند! در بخش دیگری از این ترانه همچنین از طولانی شدن جنگ انتقاد شده‌ است و این گونه القا می‌شود که ایران عامدانه جنگ را ادامه داده است؟

نظرات بینندگان