arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۷

جزییات «فیلمساز» از زبان بهروز افخمی/ یک برنامه هم برای فجر داریم

بهروز افخمی درباره دو برنامه سینمایی که برای شبکه پنج در دست تولید دارد، گفت: یکی از آنها در شب‌های جشنواره ملی فیلم فجر روی آنتن خواهد رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهروز افخمی درباره دو برنامه سینمایی که برای شبکه پنج در دست تولید دارد، گفت: یکی از آنها در شب‌های جشنواره ملی فیلم فجر روی آنتن خواهد رفت.

بهروز افخمی  درباره برنامه استعدادیابی خود در حوزه فیلمسازی اظهار داشت: این برنامه با نام «فیلمساز» به صورت آموزشی و درباره فیلمسازی است که چند فصل خواهد بود و فصل اول آن تا قبل از ماه رمضان سال ۹۸ روی آنتن شبکه پنج می رود.

وی ادامه داد: از آنجایی که این برنامه در چند فصل خواهد بود مشخص نیست در فصل اول به کدام یک از حوزه های فیلمسازی پرداخته خواهد شد. با این حال این برنامه برای جوانانی که قرار است فیلمسازی را یاد بگیرند ظرفیت خوبی دارد.

افخمی در واکنش به مقایسه میان این برنامه و دیگر برنامه های استعدادیابی در حوزه بازیگری عنوان کرد: من نمی دانم، با این حال فکر می کنم اگر در برنامه بخشی برای بازیگری و آموزش بازیگری داشته باشیم باز هم شبیه برنامه های دیگر نخواهد شد.

این کارگردان سینما درباره چنین برنامه هایی توضیح داد: کسانی که پول ندارند به کارگاه های فیلمسازی بروند می توانند از این طریق آموزش ببینند ضمن اینکه خود من هم برای فیلمسازی به کلاس نرفتم و نکات خود را از طریق همین کلاس ها یاد گرفتم.

وی درباره برنامه ای که قرار است در شب های جشنواره ملی فیلم فجر پخش شود و اجرای آن را برعهده دارد، بیان کرد: این برنامه شبیه «هفت» است و به نقد می پردازد و در شب های جشنواره ملی فیلم فجر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

افخمی در پایان درباره رویکردی که در این برنامه دارد، اظهار کرد: ما شیوه چندانی نمی توانیم داشته باشیم، در «هفت» هم رویکرد خاصی نداشتیم و فقط وقتی می دیدیم تعداد فیلم های بد زیاد است عصبانی می شدیم. (با خنده)

منبع: مهر
نظرات بینندگان