arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۰۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۶ - ۱۵ دی ۱۳۹۷

اعلام لیست نهایی ایران برای انتخابات OCA/کاهش کاندیدا‌ها به ۹ نفر

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک لیست نهایی کاندیدا‌های ایران برای انتخابات شورای المپیک آسیا را تایید کرد که تعداد کاندیدا‌ها از ۱۳ به ۹ نفر رسید. تعداد افراد کاندیدا از ایران که قبلا در لیست اولیه ۱۳ نفر به بود ۹ نفر کاهش پیدا کرد. در این نشست هفت کاندیدا مشخص شدند و کمیسیون ورزشکاران و کمیسیون پزشکی کاندیدا‌های خود را بعد از تشکیل جلسه خود معرفی خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک لیست نهایی کاندیداهای ایران برای انتخابات شورای المپیک آسیا را تایید کرد که تعداد کاندیداها از 13 به 9 نفر رسید.

به گزارش ایسنا، جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز (شنبه) برگزار شد و در این نشست لیست کاندیداها برای انتخابات شورای المپیک آسیا نهایی شد.

به این ترتیب تعداد افراد کاندیدا از ایران که قبلا در لیست اولیه 13 نفر به بود 9 نفر کاهش پیدا کرد. در این نشست هفت کاندیدا مشخص شدند و کمیسیون ورزشکاران و کمیسیون پزشکی کاندیداهای خود را بعد از تشکیل جلسه خود معرفی خواهند کرد.

*اسامی نهایی کاندیداها به شرح زیر است:

1-هیات اجرایی: رضا صالحی امیری

2-کمیته فرهنگی: عبدالحمید احمدی

3-کمیته ورزش و زنان:مهین فرهادی زاد

4-کمیته ورزش برای همه: محمد علیپور

5-کمیته آموزش و پژوهش: فضل الله باقرزاده

6-کمیته قوانین: علی دادگر

7-کمیته رسانه : محمود عبدالهی

همچنین در این جلسه مصوب شد که کمیسیون ورزش و زنان که ریاست آن بر عهده مهین فرهادی زاد است میزبان نشست کمیسیون ورزش و زنان شورای المپیک آسیا در سال 2019 باشد.

همچنین با توجه به اینکه در اواسط اردیبشهت ماه سال آینده (14 تا17 ) نشست روسا و مدیران آکادمی ملی المپیک کشورهای مختلف جهان در یونان برگزار می شود با تصویب اعضای هیات اجرایی آقایان قراخانلو و سعیدی بعنوان نمایندگان اعزامی کشورمان به این نشست انتخاب شدند.

شنبه هفته آینده جلسه یات اجرایی پیش از برگزاری مجمع عمومی کمتیه ملی المپیک برگزار می شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
آخرين سفرسعيدي
نظرات بینندگان