arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۲ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰

باهنر: درNPT باقی می مانیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با تاکید بر اینکه ایران تاکنون به تعهدات خود درخصوص آژانس عمل کرده گفت:ما قطع همکاری با آژانس را حق خود می دانیم اما ترجیح می دهیم درNPTباقی بمانیم و حقانیت خود را ثابت کنیم.

به گزارش انتخاب، محمد رضا باهنر نماینده تهران با اشاره به قطعنامه اخیر آژانس برضد جمهوری اسلامی و تاکید بر آلت دست بودن آمانو،به باشگاه خبرنگاران  گفت:‌آژانس با رفتار غیرمنطقی خود تنها به دنبال جبران ضرباتی است که بدنبال بیداری اسلامی و از بین رفتن حکومت های دیکتاتور منطقه بر مستبدین جهان وارد شده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌درواقع قطعنامه آژانس سناریوی جدید آمریکا و کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی است لذا مسئله ادامه حضور یا خروج ایران از آژانس بستگی به رفتار مسوولان آن دارد.

باهنر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تاکنون استدلال های کافی و منطقی درباره فعالیتهای هسته ای خود داشته گفت:‌ ایران به دنبال دفاع از حقوق ملت خویش است و تاکنون کاملا براساس مقررات آژانس عمل کرده لذا بیشتر از این تحمل رفتارهای غیرعادلانه آژانس را ندارد.

وی خاطرنشان کرد:جمهوری اسلامی تاکنون درباره فعالیت های هسته ای خود به آژانس توضیح لازم را داده؛ اما کشورهای غربی با کارشکنی های گوناگون از جمله عدم تحویل سوخت ۲۰ درصد به ایران تلاش کردند مانع فعالیت های هسته ای کشورمان شوند.

باهنر با تاکید براینکه جمهوری اسلامی تاکنون به تعهدات خود درخصوص آژانس عمل کرده گفت: ما قطع همکاری با آژانس را حق خود می دانیم اما ترجیح می دهیم درNPTباقی بمانیم و حقانیت خود را ثابت کنیم.

وی درباره کاندیداتوری خود را درانتخابات مجلس نهم نیز گفت:اگر مجموعه اصولگرایان تشخیص بدهند
نظرات بینندگان