arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۷

بطحائی: گرفتن وجه اجباری از اولیا ممنوع است

وزیر آموزش و پرورش گفت: در ۹ ماهه ابتدایی امسال حدود ۵۱ درصد از بودجه ۳۴۰ میلیارد تومانی که در اعتبارات برای ما گنجانده شده بود محقق شده است که که در سال گذشته طی ۱۲ ماه حدود ۳۰ درصد از ان مقدار محقق شده بود.این به آن معنا نیست که چون ما با کمبود مواجه هستیم مردم را تحت فشار بگذاریم و بخواهیم به اجبار از مردم کمک بگیریم. گرفتن هرگونه وجه اجباری از اولیا دانش آموزان ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: در ۹ ماهه ابتدایی امسال حدود ۵۱ درصد از بودجه ۳۴۰ میلیارد تومانی که در اعتبارات برای ما گنجانده شده بود محقق شده است که که در سال گذشته طی ۱۲ ماه حدود ۳۰ درصد از ان مقدار محقق شده بود.

سید محمد بطحایی که امروز برای پاسخ به سوال حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار درباره قانون رایگان بودن تحصیل تا مقطع متوسطه به مجلس آمده است، گفت: یکی از کاستی‌ها و نقایصی که در سایر ارکان آموزش و پرورش مشکل ایجاد می‌کند و حتی موجب بروز حوادثی نیز می‌شود مربوط به امورات جاری مدارس است.

وی تاکید کرد: در بودجه سال جاری حدود ۲۰ درصد از اعتبارات سرانه ما نسبت به سال قبل افزایش داشته و با عنایتی که سازمان برنامه و بودجه به این بخش تخصیص داده است وضعیت بهتری داریم. در ۹ ماهه ابتدایی امسال حدود ۵۱ درصد از بودجه ۳۴۰ میلیارد تومانی که در اعتبارات برای ما گنجانده شده بود محقق شده است که که در سال گذشته طی ۱۲ ماه حدود ۳۰ درصد از ان مقدار محقق شده بود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این به آن معنا نیست که چون ما با کمبود مواجه هستیم مردم را تحت فشار بگذاریم و بخواهیم به اجبار از مردم کمک بگیریم. گرفتن هرگونه وجه اجباری از اولیا دانش آموزان ممنوع است.

این عضو کابینه دولت دوازدهم یادآور شد: بررسی‌هایی که ما انجام دادیم همه نشانگر آن است که وضعیت ما نسبت به سال قبل بهتر است و این به این معنا نیست که تخلفی صورت نگرفته باشد اما اینجا از شما می‌خواهم که چنانچه مصداقی وجود داشت و پولی اخذ شده است آن را بگویید تا پیگیری کنیم و بنده نتیجه را عرض کنم.

منبع: ایلنا
برچسب ها: بطحائی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
0
0
اجباری نیست.فقط میگن اختیار ثبت نام کردن یا نکردن در مدرسه با والدین عزیز می باشد.
نظرات بینندگان