arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۷

پنج قسمت از «مجردها» تصویربرداری شد/ گزینه سریال نوروزی

تاکنون حدود پنج قسمت از سریال «مجردها» به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه کنندگی علی حجازی مهر به تصویربرداری رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تاکنون حدود پنج قسمت از سریال «مجردها» به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه کنندگی علی حجازی مهر به تصویربرداری رسیده است.

علی حجازی مهر تهیه کننده سریال «مجردها» درباره این مجموعه که این روزها به کارگردانی قاسم جعفری در حال تصویربرداری است به خبرنگار مهر گفت: هم اکنون تصویربرداری سریال «مجردها» در شهرک راه آهن در حال انجام است.

وی درباره اینکه این سریال به عنوان اثر نوروزی شبکه دو انتخاب می شود یا خیر؟ توضیح داد: شبکه دو در این مورد تصمیم گیرنده است. ما کار خود را انجام می دهیم و درنهایت شبکه است که تصمیم می گیرد که چه کاری در چه زمانی پخش شود.

حجازی مهر درباره جزییات این سریال توضیح داد: تاکنون پنج قسمت از سریال تصویربرداری شده و تدوین همزمان نیز در حال انجام است. سریال ۳۰ قسمت دارد و ما امیدواریم بتوانیم تا اواخر اسفند و یا اوایل فروردین تصویربرداری آن را به پایان برسانیم.

وی در پایان گفت: ما برای نقش مجردها از بازیگران تئاتری استفاده کرده ایم و بخشی از توقف کار در پروسه تولید نیز به دلیل انتخاب این بازیگران بود.

سریال «مجردها» به کارگردانی قاسم جعفری این روزها در حال تصویربرداری است و گفته می شود یکی از گزینه های نوروزی شبکه دو سیماست.

قاسم جعفری کارگردان سریال هایی همچون «خط قرمز»، «کمکم کن» و «مسافری از هند» است که پس از سال ها دوباره به تلویزیون بازگشته است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان