arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰

باهنر: آقای رسایی از شما حساب می برم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به باهنر گفت: شما پشت تریبون با تمسخر نسبت به بنده صحبت كردید كه باهنر در قسمتی از صحبتهایش گفت كه بنده گفته ام كه كوچك هستم و اگر جایی خارج از نزاكت صحبت كردم عذرخواهی می كنم.

به گزارش ایرنا، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص ماده 77 آیین نامه مجلس در باره رفتار هیات رییسه تذكر داد و گفت: آقای باهنر هنگامی كه بنده در حال صحبت بودم شما با تمسخر پشت تریبون صحبت كردید و این مساله چیزی نبود كه از چشم مردم پنهان بماند بنده از شما نمی گذرم و شما را به خدا واگذار می كنم.

وی ادامه داد: آقای ابوترابی فرد از من خواهش كردند موقعی كه شما پشت تریبون آن حرف ها را به من زدید موضوع را مطرح نكنم ولی مطمئن باشید من این اطلاعات را در اختیار رسانه ها خواهم گذاشت.

وی همچنین به بررسی طرح حذف تبصره 3 ماده 71 قانون خدمات كشوری اشاره كرد و گفت: در آن زمان حق قانونی نمایندگان این بود كه جلسه را ترك كنند ولی وقتی كارت ها را می زدند عدد كم نمی شد و این اتفاق درستی نیست، شما قسم خوردید و باید به قسم پایبند باشید.

محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس خطاب به رسایی گفت: مطمئن باشید اگر كارتی در دستگاه برود و نماینده از مجلس خارج شود امكان ندارد كه عددها كم نشود.

وی ادامه داد: شما اتهامات بزرگی زدید اگر شما با بنده مشكل دارید چرا مجلس و مصوبات را زیر سوال می برید؟

وی گفت: بنده همواره گفته ام كوچك هستم اگر جایی خارج از نزاكت حرف زده ام عذرخواهی می كنم.

زمان بررسی طرح حذف تبصره 3 ماده 71 قانون مدیریت خدمات كشوری حمید رسایی بارها از محمدرضا باهنر كه ریاست جلسه را برعهده داشت خواست كه عنوان طرح را بخواند اما باهنر عنوان طرح را طرح آقای رسایی می خواند.

زمانی كه رسایی با داد و فریاد می خواست كه نام طرح را بخواند باهنر خطاب به رسایی گفت كه آقای رسایی فریاد نزنید برای سلامتیان نگرانم از شما می ترسم و از شما حساب می برم.
نظرات بینندگان