arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۹ - ۰۲ آذر ۱۳۹۰

ناطق نوري: علت بي ارادتي برخی ها به ولي فقيه قدرت طلبي است

وی گفت : کسانی که اظهارات مقام معظم رهبری را به نفع خود تفسیر و تعبیر می کنند بدانند که ایشان با هیچ کسی رودربایستی ندارند و هر جا لازم بود مواضع خود را شفاف بیان می کنند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مهمترین علت بین ارادتی برخی ها به ولی فقیه را ناشی از قدرت طلبی خواند و گفت : اگر انقلاب ما با این همه فشارهای خارجی پابرجا مانده به سبب وجود با برکت ولایت بوده است .

به گزارش انتخاب ، احمد ناطق نوری در نشست هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه امامت در اسلام به اهمیت واقعه غدیر افزود : هنوز جایگاه غدیر را درک نکرده ایم .

وی گفت : امیرالمومنین (ع) نه تنها وارث پیغمبر بلکه وارث همه انبیاء و غدیر عامل انتقال ولایت النبی به ولایت الولی است .

نماینده مردم نور و محمود اباد با اشاره به اینکه بدون ولایت اساس دین به هم می ریزد ولایت و امامت را محور وحدت خواند و افزود : چشم وگوش جامعه ولایی باید به ولایت باشد .

وی گفت : ولایت فقیه از اصول اسلام و از مسائل فراموش شده در بطن اسلام بود که امام خمینی ان را احیا کرد .

ناطق نوری افزود : ولایت پذیری درصدی نیست و تبعیت از ولایت فقیه همانند تبعیت از ولایت معصوم است.

وی گفت : کسانی که اظهارات مقام معظم رهبری را به نفع خود تفسیر و تعبیر می کنند بدانند که ایشان با هیچ کسی رودربایستی ندارند و هر جا لازم بود مواضع خود را شفاف بیان می کنند .

وی گفت : اعتقاد به ولایت فقیه پیش از پیروزی انقلاب در بسیاری از علما وجود داشت اما اشتباه اقای مصدق و بی اعتنایی او به ایت الله کاشانی موجب شد مردم ایران بیش از 20 سال از درک ولایت محروم شوند .

ناطق نوری با اشاره به تلاش دشمنان برای حذف ولایت فقیه گفت : تا کربلا و عاشورا هست مخالفان داخلی و خارجی ما این ارزوی خود را به گور خواهند برد .
نظرات بینندگان