پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر عامل سایپا یدک گفت: با اجرای طرح باشگاه مشتریان، نظارت بر شبکه خدمات سایپا بیشتر می شود.
مهندس گرمان گفت: برای اصلاح ساختار شبکه خدمات سایپا مطالعات طرحی را آغاز کرده ایم که مشتریان ما را ارزیابی خواهند کرد.
وی گفت: هم اکنون نیز تلفن های امور مشتریان 1817 در تهران و 09677 در شهرستان ها پاسخگوی هر گونه پیشنهاد، انتقاد و نظر مشتریان هستند.
گرمان گفت: در حال حاظر مهم ترین اولویت ما برای جلب رضایت مشتریان تامین قطعات در شبکه توزیع به اندازه لازم است.
وی افزود: گاهی به علت نوسان تولید داخل و برخی قطعات که از خارج تامین می شود، کمبود هایی داریم.