arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۷

روباتی که بهترین دوست شما می شود / هوش مصنوعی قدرتمند / تشخیص دقیق احساسات کاربر

جدیدترین روبات تعاملی و خانگی سال در جریان نمایشگاه CES2019 معرفی شد. این روبات که Kiki نام دارد، می تواند تبدیل به برترین دوست شما شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جدیدترین روبات تعاملی و خانگی سال در جریان نمایشگاه CES2019 معرفی شد. این روبات که Kiki نام دارد، می تواند تبدیل به برترین دوست شما شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روبات جذاب می تواند برای افرادی که به تنهایی زندگی می کنند یا دوست دارند در خانه حیوان خانگی داشته باشند نیز بسیار مفید و کاربردی باشد.

این روبات جذاب از هوش مصنوعی قابل توجهی برخوردار است و توسط شرکت Zoetic در کالیفرنیا طراحی شده است. این روبات دارای یک دوربین است که می تواند افراد را تشخیص داده و به یاد بیاورید. هنگامی که این روبات روی صورت شما قفل می کند، می تواند با حرکت سر شما بچرخد و واکنش نشان دهد.

جالب است بدانید این روبات جذاب می تواند بدون این که شما حرفی بزنید حالاتی مثل غم و شادی شما را تشخیص دهد و شما را به شادی تشویق کند.

این روبات جذاب به مرور زمان و به لطف سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی به یادگیری خصوصیات اخلاقی و شخصیت مالک خود می پردازد و بر این اساس تنظیم می شود. جالب است بدانید این روبات مثل یک حیوان خانگی عمل می کند یعنی هر اندازه با او مهربان تر باشید واکنش های مثبت تری از خود نشان می دهد.

جالب است بدانید روباتKiki  نیازهای خاص خود را دارد، برای مثال باید تغذیه شود و کاربر باید این کار را از طریق نرم افزار ویژه این روبات انجام دهد. شرکت سازنده این روبات هنوز تاریخ دقیقی برای توزیع عمومی این روبات مشخص نکرده اما اعلام کرده است کهه احتمالا فروش این روبات جهانی خواهد بود و در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا به فروش می رسد.

نظرات بینندگان