arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۷

ظریف: آمریکا‌ هر چه سریعتر از سوریه خارج شود برای مردم آن بهتر خواهد بود

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که در دهلی‌نو به سر می‌برد در پاسخ به سوالی درباره خبر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه گفت: آنها برای هیچ کسی هیچ امنیتی را تامین نکردند. ما معتقدیم که آنها هر چه زودتر سوریه را ترک کنند، برای مردم سوریه بهتر خواهد بود.مقامات آمریکایی همچون افراد روان‌پریشی هستند که به‌طور مداوم در حال شکست‌خوردن هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان می‌گوید آمریکایی‌ها برای هیچ کسی هیچ امنیتی را تامین نکردند. ظریف تأکید دارد که آمریکایی‌ها هر چه زودتر سوریه را ترک کنند، برای مردم سوریه بهتر خواهد بود.

به گزارش تسنیم، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که در دهلی‌نو به سر می‌برد در پاسخ به سوالی درباره خبر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه گفت: آنها برای هیچ کسی هیچ امنیتی را تامین نکردند. ما معتقدیم که آنها هر چه زودتر سوریه را ترک کنند، برای مردم سوریه بهتر خواهد بود.

شب گذشته نیز محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به مواضع اخیر مشاور امنیت ملی ترامپ و وزیر خارجه ایالات متحده در قابل کشورمان، رفتار این دو را به افراد روان‌پریش شبیه‌تر دانست.

به گفت ظریف، مقامات آمریکایی همچون افراد روان‌پریشی هستند که به‌طور مداوم در حال شکست‌خوردن هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه تأکید کرد: آمریکا در حال جایگزین کردن یک سیاست خارجی واقعی با یک ایران هراسی وسواس گونه است.

نظرات بینندگان