arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۳ - ۲۰ دی ۱۳۹۷

مجید انصاری: برای تخریب هاشمی مستند می سازند؛ حتی از نام او هم می ترسند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیاری از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی به ابتکار، مشارکت فکری، اقدام نرم افزاری و قانونگذاری و تصویب بودجه ها در قوه مجریه و سیاستگذاری کلان در مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی به دست آمده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بسیاری از دستاوردهای 40 ساله انقلاب مرهون هاشمی رفسنجانی استحجت الاسلام مجید انصاری پنجشنبه شب در مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در مشهد افزود: تاثیر عینی و یادگارهای ماندگار این یار امام خمینی (ره) و سرباز مجاهد امام راحل در ایران در تمام استان ها، مناطق و مرزهای این کشور گسترده و در همه عرصه های آبادانی، کار، تولید، صنعت، معدن و علم و پژوهش می درخشد.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی مردی بزرگ، تاریخ ساز، مجاهد و مدیر توانا و انسانی دلسوز برای مردم بود اظهار داشت: تاریخ را صرفا بایگانی دیدن و در آن گردش کردن مطلوب نیست اما اگر تاریخ و شخصیت های تاریخ را به عنوان الگو و اسوه امروز و فردا معرفی کنیم یک ضرورت اجتماعی و امر عقلانی و سیره قرآنی است.

وی گفت: در این خصوص درس قرآن برای ما آن است که اگر فردی و چهره ای برجسته و اخلاقی و دانا در جامعه بود او را قدر بدانیم.

حجت الاسلام انصاری به بهبود روابط ایران و عربستان در دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی اشاره کرد و افزود: ایشان معتقد بود ایران و عربستان همچون دو بال برای پیشرفت جهان اسلام هستند لذا به دنبال بهبود روابط بود چنانچه تا آخر ریاست جمهوری ایشان کار به حذف روادید بین این 2 کشور می انجامید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید بن بستها را با سرانگشت تدبیر بگشائیم اظهار داشت: در دولتهای نهم و دهم پس از سفر آیت الله هاشمی به عربستان، ایشان مذاکرت خوبی با ملک عبدالله داشت و در بازگشت اعلام کرد آمادگی رفع مشکلات را داریم اما گفتند نیازی نیست و ما خود مشکلات را رفع می کنیم.

وی به روابط نزدیک و حسنه آیت الله هاشمی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: با وجود برخی اقدامات که به دنبال بر هم زدن این رابطه بودند اما این نزدیکی و ارتباط خوب با رهبری تا لحظه آخر عمر ایشان باقی بود.

وی افزود: اگر آقای هاشمی قرار بود در جشن 40 سالگی انقلاب سخنرانی کند از ما چه می خواست؟ امروز جنگ اقتصادی ما از جنگ اقتصادی دوران جنگ شدیدتر است و بدتر از آن جنگ نابرابر رسانه ای است چنانچه بی.بی.سی خبیث پس از 30 سال هزاران بهتان علیه امام راحل و انقلاب می سازد. 

حجت الاسلام انصاری اظهار داشت: برخی در داخل نیز فکر می کنند همه دشمنان انقلاب و کشور از بین رفته است و برای تخریب هاشمی مستند 'هاشمی زنده است' را می سازند.

وی گفت: شما هاشمی دوستان نباید از این اقدامات دلگیر شوید، بواسطه شخصیت بزرگ ایشان است که امروز حتی از نام او هم می ترسند لذا به دنبال تخریب او هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: متاسفم که در این هیاهوی تهمت برخی با ابزار فضای مجازی ناخواسته به دنبال دشمنان راه می افتند، باید در برابر این هجمه ها به شناساندن الگوهایی نظیر شهید مطهری و شهید بهشتی و آیت الله هاشمی اقدام کرد ، باید دستها را به سوی امام بزرگوارمان دراز کنیم و با ایشان بیعت ببیندیم ، نباید یاس و ناامیدی پمپاژ شده توسط دشنان بر ما تاثیر گذارد.

 
وی همچنین به خاطرات خود از پایان جنگ اشاره کرد و گفت: آقای هاشمی شجاعانه به امام راحل می گوید من به عنوان فرمانده جنگ به دنبال صلح هستم و مسئولیت صلح را می پذیرم و شما به عنوان رهبر کشور برای اینکه ابهت و حرفتان نشکند، اگر پذیرش صلح خوب شد که هیج ، اما اگر مشکلی پیش آمد بگویید من هاشمی را اعدام کنند اما من فکر می کنم مصلحت کشور به ادامه جنگ نیست. کجای دنیا این اخلاص را می توانید پیدا کنید؟

حجت الاسلام انصاری افزود: خراسان رضوی شاهد معارفه استاندار جدید بود، ضمن تشکر از استاندار سابق آقای رشیدیان، از حسن انتخاب آقای رزم حسینی توسط دولت تشکر می کنم ، ایشان همچون آقای هاشمی رفسنجانی است و در دوران تصدی استانداری کرمان همه نیروهای اصلاح طلب و اصولگرا را جمع کردند و البته از نظر اقتصادی و سازندگی همچون آقای هاشمی هستند و امیدوارم عملکرد ایشان به رونق و توسعه خراسان رضوی منجر شود. 

وی اظهار داشت: اصلاح طلبان با اتکا به عقل و تدبیر هیچگاه به دنبال سهم خواهی نبوده و نیستند و امیدوارم در کنار آقای رزم حسینی و با همکاری همه گروهها بتوانند گامهای بزرگی در توسعه استان بردارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
1
0
انقلاب ۵۷ انقلاب ارزش ها بود نه انقلاب افراد. بیایید بجای الوهیت قائل شدن برای افراد شیرینی انقلاب را در جامعه با رفاه اجتماعی و عدالت تزریق کنیم.
نظرات بینندگان