arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۷

جزئیات حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت در سه راهی اهر

عصر روز گذشته با گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی حامل تانکر سوخت، در سه راهی اهر و مصدومیت راننده خودرو، آتش نشانان ایستگاه شماره 9 به محل حادثه اعزام شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: عصر روز گذشته با گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی حامل تانکر سوخت، در سه راهی اهر و مصدومیت راننده خودرو، آتش نشانان ایستگاه شماره 9 به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد قلیزاده در تشریح این خبر، اظهار کرد: این حادثه بر اثر انحراف از مسیر و واژگونی خودروی حامل تانکر در مسیر سه راهی اهر به سمت تبریز، رخ داد.

وی با اشاره به اینکه خودروی حامل تانکر حامل هیچ گونه سوختی نبود، افزود: آتش نشانان به سرعت عملیات ایمن سازی خودرو تانکر و محل حادثه را آغاز کرده و راننده 57 ساله تانکر را که دچار مصدومیت سطحی شده بود، جهت بررسی و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

وی با تاکید بر شعار ایمنی "دیر رسیدن، بهتر از هرگز نرسیدن است"، از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئن و ایمن در جاده‌ها حرکت کرده و رعایت اصول ایمنی در جاده ها را مورد توجه قرار دهند.

قلیزاده خاطرنشان کرد: شهروندان، در صورت بروز حادثه بلافاصله با شماره 125 سازمان آتش نشانی تماس حاصل برقرار کرده و از خدمات رایگان سازمان آتش نشانی بهره‌مند شوند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان