arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۷

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ۲۲ دی ۹۷

امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به آخرین روز هفته گذشته افزایش داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۰۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۶۵ هزار تومان فروخته می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز شنبه با افزایش نسبت به پنجشنبه، ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان شد.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به آخرین روز هفته گذشته افزایش داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۰۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۶۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۸۷.۹ دلار معامله می‌شود.

** قیمت‌های درج شده برای انواع سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر گرفته شده است.

گفتنی است، صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۲۲۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۸۱۶ تومان، درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۳۹۲ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

نظرات بینندگان