arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۷

قیمت دلار در صرافی‌ها کاهش یافت/ نرخ کنونی: ۱۱۳۰۰ تومان

صبح امروز صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۲۲۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار تومان خریداری می‌کردند. صرافی‌های بانکی، اما از دقایقی قبل قیمت خرید و فروش دلار را برخلاف ظهر، کاهش دادند. برهمین اساس دلار با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته و با قیمت ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با ۵۰ تومان کاهش نسبت به ظهر امروز، به ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

صبح امروز صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۲۲۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار تومان خریداری می‌کردند.

اما با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، صرافی‌های بانکی نیز قیمت خرید و فروش دلار و یورو را افزایش دادند؛ برهمین اساس دلار با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های صبح، طی ظهر امروز در این صرافی‌ها با قیمت ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان فروخته می‌شد. دلار از مردم ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌شد.

صرافی‌های بانکی، اما از دقایقی قبل قیمت خرید و فروش دلار را برخلاف ظهر، کاهش دادند. برهمین اساس دلار با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته و با قیمت ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌شود.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها صبح امروز ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده بود؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان بود.

ولی هم ظهر امروز و بعد از افزایش مجدد قیمتها، یورو در این صرافی‌ها با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته و با قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شد.

یورو، اما در ساعات پایانی فعالیت صرافی‌های بانکی با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ فروخته و با قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌شود.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان