arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰

آنلکا اخبار مربوط به جدايي اش از چلسي را تکذيب کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی اخبار منتشر شده در مورد احتمال جدایی از تیم لندنی را تکذیب کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالیکه نشریات پرتیراژ انگلیسی در مورد جدایی قریب الوقوع نیکولا آنلکا از چلسی اخباری به چاپ رسانده بودند، این بازیکن اعلام کرد اصلا در این مورد مصاحبه ای نکرده است. آنلکا گفت: من شرکت در هرگونه مصاحبه ای را تکذیب می کنم ، چه برسد به اینکه در مورد آینده ام حرفی زده باشم.من با چلسی تا پایان فصل قرارداد دارم و به این تیم متعهد هستم.

نشریات انگلیسی نوشته بودند، آنلکا به علت نیمکت نشینی اخیرا با آندره ویلاس بوآش سرمربی چلسی دچار مشکل شده است و با توجه به اینکه مربی پرتغالی به باشگاه اعلام کرده فصل بعد ، آنلکا را نمی خواهد ، باشگاه به او اعلام کرده می تواند برای یافتن تیم جدیدی دست به کار شود. آنلکا افزود: بهترین دوره بازیگریم را در چلسی گذرانده ام و بازی در کنار بزرگانی چون دیدیه دروگبا ، جان تری ، فلورن مالودا و فرانک لمپارد برایم افتخار است.امیدوارم این فصل با چلسی به افتخارات بیشتری دست یابیم و بحث جدایی من در حال حاضر مطرح نیست.

این هفته همچنین خبرهایی در پیشنهاد باشگاه شانگهای شن هوآی چین با دستمزدی باور نکردنی برای خرید آنلکا منتشر شد.

تیمهای میلان ، آنژی ماخاچ قلعه روسیه و سه تیم امریکایی نیویورک ردبولز ، لس آنجلس گلکسی و فیلادلفیا یونیون و نیز مونترآل ایمپکت کانادا برای به خدمت گرفتن آنلکا اعلام آمادگی کرده اند. آنلکا سابقه بازی در تیمهای رئال مادرید، آرسنال ، منچسترسیتی و بولتون را دارد و این فصل تنها در سه بازی در ترکیب چلسی به میدان آمده و یک گل به ثمر رسانده است.
نظرات بینندگان