arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰

بکام: از يک تيم ايتاليايي پيشنهاد دارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هافبک کهنه کار و مشهور انگلیسی از دریافت پیشنهاد انتقال به یک تیم ایتالیایی خبر داد.

 به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری فرانسه ، دیوید بکام که روزهای پایانی حضور پنج ساله اش در تیم لس آنجلس گلکسی امریکا را سپری می کند ، با اعلام این خبر افزود قصد ندارد نام این تیم را فعلا فاش کند.

بکام که در پایان سال 2011 می تواند به عنوان بازیکن آزاد گلکسی را ترک کند ، در دو ماه اخیر پیشنهادهایی از تیمهای پاری سن ژرمن فرانسه و تاتنهام و کوئینزپارک رنجرز انگلیس دریافت کرده بود و گفته می شود احتمال پیوستن او به تیم پاریسی بیشتر است.

بکام 36 ساله که قبلا دو بار به صورت قرضی پیراهن تیم میلان را به تن کرده به گاتستا دلواسپرت گفت‌: پیشنهادهای متعددی دارم.البته من روزهای خوبی را در ایتالیا سپری کردم و زندگی در این کشور را نیز دوست دارم ، بنابراین یکی از احتمالات انتقالم به سری آ ایتالیا خواهد بود.

بکام در مورد شایعات انتقال به تیم پاری سن ژرمن افزود : هنوز هیچ صحبتی با لئوناردو مدیر فنی این تیم نداشته ام اما او این هفته قبل از فینال لیگ ام ال اس برای من پیغام فرستاد و برایم آرزوی موفقیت کرد.در مورد تیمهای انگلیسی هم باید بگویم احتمال کمتری برای انتقال وجود دارد.

بکام احتمال بازنشستگی خود را تکذیب کرد اما تاکید کرد پس از آویختن کفشهایش برای ادامه زندگی در کالیفرنیا سکونت خواهد کرد.
نظرات بینندگان