arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۲۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰

ليست ارزان ترين آپارتمان هاي تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دنیای اقتصاد نوشت: کمتر از يك هفته به شروع ماه محرم باقي مانده است به همين خاطر برخي از فروشنده ها در بازار مسکن تعجيل براي فروش واحدهاي خود دارند؛ چرا که اين روزها شواهد نشان مي دهد که خريداران کم کم در حال خارج شدن از بازار هستند و به همين دليل اين دسته از مالکان با در نظر گرفتن حداقل امتياز براي واحدهاي فروشي شان در نظر دارند تا در آخرين لحظات واحدهاي فروشي خود را نقد کنند.

خبرنگار ما در تحقيقات ميداني خود از طريق موتور جست وجوي املاک و مستغلات «ايران فايل» در جدول نرخ هاي پيشنهادي فروش و همچنين رهن و اجاره، به معرفي تعدادي واحد مسکوني ارزان قيمت نسبت به واحدهاي مشابه پرداخته است. از سوي ديگر هم عده اي از فروشنده ها که در بازار مسکن مناطق مختلف تهران در رفت و آمد هستند شايد نرخ پيشنهادي فروش واحدشان را کمتر، بيشتر يا برابر با قيمت واحدهاي مشابه در منطقه اعلام کرده باشند اما اظهار کرده اند که فوري يا در کوتاه ترين فرصت به دنبال خريدار هستند که بدين شرح است:

    قيمت هر متر مربع يک واحد مسکوني 53 متري ( بازسازي شده ) با پارکينگ و انباري در محله جنت آباد، يک ميليون و 100 هزار تومان پيشنهاد شده است و مالک در آگهي اعلام کرده که تعجيل زيادي براي فروش هر چه سريع تر دارد.

    علاوه براين در منطقه تهرانپارس، شرق بلوار پروين يک واحد مسکوني 55 متري، طبق گفته مالک زير قيمت آماده تحويل به خريدار است و البته اين واحد از شرايط پرداخت برخوردار است؛ زيرا 30 ميليون تومان مبلغ خريد به صورت نقدي بايد پرداخت شود و 22 ميليون تومان در رهن و از 20 ميليون تومان وام بهره مند است.

    از طرف ديگر يک مشاور املاک در خيابان اميرآباد اظهار کرده که يک فروشنده واقعي قصد فروش واحد خود را دارد و 2 ميليون و 700 هزار تومان قيمت هر متر مربع اين واحد است. البته واحد مذکور به ميزان 40 ميليون تومان در رهن است و متقاضي هم مي تواند از 10 ميليون تومان وام خريد استفاده کند.

    از سوي ديگر مالکي واحد 60 متري خود را در منطقه نياوران در خيابان نخجوان به بازار اجاره عرضه و اعلام کرده است: واحدش را به متقاضي مجرد هم اجاره مي دهد. اجاره بهاي اين واحد 10 ميليون تومان وديعه به همراه يک ميليون تومان اجاره ماهانه تعيين شده است.

    همچنين در حوالي چهار راه لشگر يعني در خيابان غفاري يک واحد مسکوني 63 متري نوساز با شرايط 20 ميليون تومان وديعه و 150 هزار تومان اجاره ماهانه به مستاجر واگذار مي شود و مالک اذعان کرده اجاره بها قابل تبديل و نيز از تخفيف هم برخوردار است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
0
2
با عرض معذرت اغلب قیمتهایی که شما برای مسکن اعلام میکنید واقیعت خارجی ندارد. به خصوص سایت ایران فایل همه قیمتهاش بسیار پایین تر از واقعی است. مثلأ ایران فایل قیمت متوسط آپارتمان نوساز در سعادت آباد را در حدود 3 میلیون برای هر متر مربع اعلام میکند که دروغ واقعی است و نمی توان در این منطقه آپارمان نوساز زیر 4 میلیون پیدا کرد!! (البته در مناطق متوسط، زیرا در 24 متری سعادت آباد زیر 5 میلیون پیدا نمی شود)
نظرات بینندگان