arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۷

بالن مدیریت بحران بر آسمان البرز افراشته شد

بالن مدیریت بحران که در البرز در آسمان برافراشته شده امکاناتی چون پایش و نمایش تصویر، تأمین ارتباط بی سیم، وای‌فای و ارتباطات ماهواره‌ای را فراهم می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بالن مدیریت بحران بر آسمان البرز افراشته شدبالن مدیریت بحران که در البرز در آسمان برافراشته شده امکاناتی چون پایش و نمایش تصویر، تأمین ارتباط بی سیم، وای‌فای و ارتباطات ماهواره‌ای را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، «مهدی مهرور» در مراسم بهره‌برداری از بالن مدیریت بحران استان البرز که برای نخستین بار در کشور در البرز به صورت آزمایشی صورت می‌گیرد، با اشاره به اینکه از 31 حادثه طبیعی که در کشور رخ می‌دهد البرز مستعد 21 نوع است، افزود: بر این اساس باید تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شد.

وی ادامه داد: با توجه به دستور استاندار البرز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در خصوص بهره برداری از فناوری‌های نوین در مدیریت بحران این بالن پیش‌بینی شده است.

مهرور گفت: در راستای مدیریت بحران این بالن برای برقراری ارتباطات تصویری، موبایل و اینترنتی افراشته شده و با استقرار آن، در کمترین زمان ممکن در شرایط وقوع حوادث می‌توان ارتباط لازم را برقرار کرد.

وی افزود: از حیث ارتباط و پایش تصویری یک امکان بسیار خوب است چراکه سریعاً دسترسی ما را به امکانات ارتباطی فراهم می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اضافه کرد: با اتکا به داشته‌های خود می‌توانیم در عرصه‌های بین المللی اثرگذار باشیم.

بالن مدیریت بحران، که با همراهی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز در آسمان برافراشته شده، ارتباط اتاق ان او سی با سکوی بالن، عملکرد اتاق ان او سی در ارتباط ویژه، محموله پایشی و نمایش تصویر در مرکز، محموله مخابراتی 4جی- ال تی ای، محموله وای فای، ارتباط ماهواره‌ای، انتقال توان از سکو به محموله، دستگاه جمع آوری گاز، امکان مدیریت تصاویر از طریق فضای وب و تامین ارتباط بی سیم را ایجاد می‌کند.

نظرات بینندگان