arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰

دریافت مجوز از وزارت ارشاد ، شرط همکاری با شبکه های ماهواره ای

گروه‌هاي موسيقي و مستندسازان تنها با دريافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌توانند با شبكه‌هاي ماهواره‌اي خارجي رسمي و غيرفارسي همكاري داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان، اهداف بلندمدتي براي تغيير روش زندگي و ترويج فرهنگ غرب را در ايران پيگيري مي‌كنند گفت: گروه‌هاي موسيقي و مستندسازان تنها با دريافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌توانند با شبكه‌هاي ماهواره‌اي خارجي رسمي و غيرفارسي همكاري داشته باشند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا ، سردار احمدی مقدم درباره فعاليت و همكاري برخي خوانندگان زيرزميني داخل كشور با شبكه‌هاي ماهواره‌اي گفت: شبكه‌هاي ماهواره‌اي خصوصا شبكه‌هاي فارسي زبان كه عمدتا از منابع مالي سرويس‌هاي اطلاعاتي دشمن تغذيه مي‌شوند با اهداف خاص و براي ايجاد تغييرات فرهنگي، اثرگذاري سياسي و گاها به عنوان اتاق فرمان اغتشاشات در داخل استفاده مي‌شوند.

وي افزود: معمولا شبكه‌هاي ماهواره‌اي كار عمليات رواني را بر عهده دارند و آن شبكه‌هايي كه عمليات رواني انجام نمي‌دهند اهداف بلندمدت براي تغيير روش زندگي و ترويج فرهنگ غربي را پيگيري مي‌كنند.

فرمانده ناجا با بيان اينكه اساسا همكاري با اين شبكه‌ها ممنوع است، به ايسنا گفت: با افرادي كه با اين شبكه‌ها همكاري مي‌كنند برخورد مي‌شود و همكاري با شبكه‌هاي خارجي رسمي و غيرفارسي نيز منوط به دريافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.

وي تصريح كرد: مستندسازان يا گروه‌هاي موسيقي تنها با دريافت مجور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي‌توانند با اين شبكه‌هاي خارجي همكاري داشته باشند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
0
0
به كار بردن تنوين براي واژه هاي فارسي نادرست است.
به جاي واژه "گاها" از گهگاه بهره ببريد.
با سپاس
نظرات بینندگان