arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰

تهران امشب یخ می زند

كاهش دما در تهران آغاز شده و براي اواخر وقت جمعه و روز شنبه پيش‌بيني مي‌شود كه دماي هوا به زير صفر برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مديركل هواشناسي استان تهران از ادامه بارش پراكنده در نيمه شرقي استان تهران در روز شنبه خبر داد و گفت: بر اين اساس با عبور سامانه بارشي از استان، براي روز يكشنبه آسمان پايتخت نيمه ابري گاهي ابري همراه با وزش باد پيش‌بيني شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا ، مهندس محسن جباري  افزود: كاهش دما در تهران آغاز شده و براي اواخر وقت جمعه و روز شنبه پيش‌بيني مي‌شود كه دماي هوا به زير صفر برسد.

مديركل هواشناسي استان تهران تاكيد كرد: انتظار مي‌رود تا اواسط هفته آينده دماي هوا مجددا به زير صفر برسد.

سازمان هواشناسي كشور نيز اعلام كرد: بر اساس نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي با استقرار زبانه پرفشار و عبور موج تراز مياني جو از نوار شمالي كشور، در سواحل شمالي، ارتفاعات البرز، دامنه‌هاي جنوبي البرز، تهران شمال شرق شمال غرب ابرناكي، بارش برف و باران و ورزش باد پيش‌بيني مي‌شود، همچنين در مناطق كوهستاني و مرتفع كولاك برف نيز رخ خواهد داد.

در اين مدت بارش‌ها در سواحل شمالي كشور شدت بيشتري خواهد داشت و درياي خزر مواج خواهد بود.

روز شنبه در نيمه شمالي كشور بارش برف به طور پراكنده ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر شنبه بتدريج از سمت شمال غرب از تراكم ابرها كاسته خواهد شد.

در سه روز آينده دماي هوا در نيمه شمالي به طور قابل ملاحظه‌اي كاهش مي‌يابد. طي روز جمعه رگبار پراكنده و رعد‌وبرق براي برخي مناطق جنوب شرق پيش‌بيني مي‌شود و در روز جمعه و شنبه نيز براي برخي مناطق درياي عمان و جنوب خليج فارس بارش پاركنده رخ خواهد داد.
نظرات بینندگان