arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۷

جنگ احزاب سیاسی ایالات متحده در توییتر / «الکساندرا اوکازیو» به دموکراتهای کنگره آمریکا رمز و راز موفقیت توییتری را می آموزد

الکساندرا اوکازیو جوان ترین نماینده کنگره آمریکا قصد دارد به همکارانش تاثیر شبکه های اجتماعی و به ویژه توییتر را در موفقیت آموزش دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

الکساندرا اوکازیو جوان ترین نماینده کنگره آمریکا قصد دارد به همکارانش تاثیر شبکه های اجتماعی و به ویژه توییتر را در موفقیت آموزش دهد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دموکرات ها قصد دارند بازی شبکه های اجتماعی را به نفع خود تغییر دهند و برای این کار چه معلمی بهتر از الکساندرا اوکازویو نماینده دموکرات ها. درواقع دموکرات ها امیدوارند که به لطف همکار جدید خود، الکساندرا اوکازیو بتواند مسیر موفقیت خود را در توییتر امتداد دهند.

گزارشها حکایت از این دارند که موضوع فوق به حدی برای دموکرات ها مهم است که اوکازیو در جلسه ای مشترک با جیم هیمز نماینده دیگر دموکرات ها در کنگره تلاش خواهند کرد ابعاد برترین و موثرترین راهها برای حضور در فضای دیجیتال و جذب عضو در توییتر را بررسی کنند.

الکساندرا اوکازیو، در حال حاضر دارای 2.43 میلیون دنبال كننده توییتری و 1.8 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان او از لحظه حضور در کنگره به شکلی ویروسی در حال افزایش است. این نماینده جوان و 29 ساله کنگره تنها فردی نیست که پیروانی پر تعداد در فضای مجازی دارد.

هیمز 52 نیز نزدیک به 77،900 پیرو در توییتر دارد،اغلب پیروان او را افرادی تشکیل می دهند که معتقدند افکار هیمز نسبت به همسالانش جوان تر است. هیمز در این خصوص می گوید: مردم تشنه اطلاعات هستند و اغلب انها اطلاعات را از فضای مجازی دریافت می کنند. بسیاری از مردم فکر می کنند که سیاستمداران اقداماتی خطرناک انجام می دهند پس چرا سعی نکنیم از طریق فضای مجازی به آنان نشان دهیم همیشه همه چیز منفی نیست."

توییتر نیز در بیانیه ای اعلام کرده که منابع خود را در اختیار سیاستمداران تمام گروهها و احذاب قرار خواهد داد و یک سخنگوی توییتر در این خصوص ا قرار می دهد.

یک سخنگوی توییتر نیز در قالب یک توییت نوشت: "ما به طور منظم آموزش های خود را با کارکنان کنگره و اعضای کنگره در هر دو طرف ادامه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که قانونگذاران می توانند توانایی توییتر را برای تقویت پیامهای خود و ارتباط مستقیم با مردم در اختیار داشته باشند."

نظرات بینندگان