arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۷

مورینیو: برای بازنشستگی خیلی جوان هستم / اینتر بهترین تیم من بود / به آبراموویچ گفتم هیچی نگو!

مورینیو درباره شایعه بازنشستگی از فوتبال گفت: خیر اینطور نیست. برای بازنشستگی خیلی جوان هستم. من مدت‌ها در فوتبال در سطح بالا حضور داشتم و در همین سطح هم خواهم ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی سابق منچستریونایتد از اینتر به عنوان بهترین تیم دوران مربیگری خود یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، ژوزه مورینیو بعد از برکناری از هدایت منچستریونایتد به عنوان کارشناس BEin فعالیت می کند. این مربی در یونایتد قهرمان جام اتحادیه و لیگ اروپا شد و با این تیم نایب قهرمان لیگ برتر شد. او درباره دوران حضور در منچستریونایتد گفت: مردم از پشت صحنه حضور من در یونایتد خبر ندارند. بعضی مواقع ما از چیزهایی که می‌بینیم صحبت می‌کنیم و نمی‌دانم در پشت صحنه چه خبر است. شاید اگر به شما بگویم که نایب قهرمانی در لیگ برتر یکی از بزرگترین دستاوردهای دوران مربیگری من است شما بگویید او دیوانه است و ۲۵ قهرمانی آورده و چنین صحبتی می کند ولی این طور است.

او درباره شایعه بازنشستگی از فوتبال گفت: خیر اینطور نیست. برای بازنشستگی خیلی جوان هستم. من مدت‌ها در فوتبال در سطح بالا حضور داشتم و در همین سطح هم خواهم ماند.

مورینیو در ادامه درباره اصرار برای خرید مهاجم در دوران فوتبال به صحبت پرداخت و گفت: دروگبا از جمله بازیکنان وفاداری است که من خیلی به او علاقه دارم. او هیجوقت فراموش نکرد که من او را از مارسی به لیگ برتر آوردم و در چلسی به او بازی دادم. نام های بزرگ زیادی در آن زمان در فوتبال اروپا بودند ولی من به آبراموویچ گفتم لطفا صحبت نکن و او را بخر فقط.

از این مربی درباره اینکه بهترین تیم او چه تیمی بود سوال شد و گفت: اینتر بهترین تیمی بود که من هدایت آن را بر عهده داشتم. من با اینتر در ۱۰ روز ۳ دیدار فینال گونه داشتم و به هر چه می‌خواستیم دست یافتیم. اینتر تیمی بود که توانست بهترین تیم تاریخ یعنی بارسلونا آن زمان را شکست دهد و در دیدار نهایی با دو گل بایرن مونیخ را برد.

سرمربی سابق یونایتد در ادامه به تمجید از معز علی پرداخت و گفت این بازیکن توانمندی زیادی دارد و باید در لیگ های بزرگتری به بازی ادامه دهد تا پیشرفت کند.

نظرات بینندگان