arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پایان ویندوز 10 موبایل تا نبرد احزاب سیاسی آمریکا در توییتر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مایکروسافت به ویندوز10 نسخه موبایل امیدی ندارد و قصد دارد به زودی با این نسخه خداحافظی کند. این موضوعی است که اخیرا از سوی مدیران این شرکت مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت گوگل در رقابت با شرکت اپل در حال سرمایه گذاری در حوزه ساعت های هوشمند است و بر همین اساس نیز با سرمایه ای 40 میلیون دلاری بخش تکنولوژی ساعت های هوشمند شرکت فسیل را خریداری کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها هوش مصنوعی در بخش های مختلف زندگی انسان ها حضور دارد. این حضور از دید بسیاری از افراد جذاب است و از دید برخی دیگر خطرناک. به لطف دستیارهای صوتی هوشمند شما می توانید از هر گوشه خانه دستوراتی صادرکرده و پاسخ بگیرید. برای مثال یخچال، فریزر، چراغ ها و حتی خودرو خود را مدیریت کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

همانطور که کای فو لی در کتاب اخیر خود توضیح می دهد، ابرقدرت های هوش مصنوعی در چین و سیلیکون ولی در حال تغییر و تحول در نظم نوین جهانی هستند و سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند حوزه های متعددی در جهان را تحت نفوذ خود بگیرند؛ حتی حوزه هایی مثل بخش مالی و نظام بانکداری بین الملل.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

الکساندرا اوکازیو جوان ترین نماینده کنگره آمریکا قصد دارد به همکارانش تاثیر شبکه های اجتماعیو به ویژه توییتر را در موفقیت آموزش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران موفق شدند  یک روبات مارمولک را بر اساس یک فسیل 280 میلیون ساله بسازند. این روبات می تواند تمامی حرکات فسیل اصلی را شبیه سازی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

میلیونها پرونده مهم دولتی در ایالت اکلاهاما در معرض نقض شدید امنیتی قرار داشتند و احتمال سوء استفاده از این اطلاعات نیز بسیار بالاست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان