arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

سفر ابتکار به کرمانشاه به دلیل مه آلودگی فرودگاه لغو شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه ، از لغو سفر معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به کرمانشاه به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفر ابتکار به کرمانشاه به دلیل مه آلودگی فرودگاه لغو شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه ، از لغو سفر معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به کرمانشاه به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی خبر داد.

سعیده فهیم گفت: قرار براین بود پس از انجام مراسم استقبال و صبحانه کاری با استاندار کرمانشاه، معاون رییس جمهوری بازدیدی از اورژانس اجتماعی، خانه امن، بند نسوان و سرکشی از یک خانواده ایثارگر و معلول داشته باشد.

وی از شرکت در جلسه طرح ملی گفت و گوی خانواده به عنوان مهمترین هدف سفر ابتکار به کرمانشاه یاد کرد و افزود: قرار بود این جلسه با حضور احزاب، انجمن ها و اساتید در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شود.

فهیم ، از شرکت در شورای اداری و حضور در برنامه صدا و سیمای استانی به عنوان دیگر برنامه های سفر کاری معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به کرمانشاه یاد کرد.

وی افزود: این سفر با برنامه های تعریف شده در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه هم به ایرنا گفت: دید ناکافی و شرایط بد آب و هوایی موجب لغو پرواز معاون رییس جمهوری به کرمانشاه در ساعت پنج صبح امروز شد.

مجتبی بیاتی ادامه داد: با وجود اینکه پرسنل فرودگاه باند را برف روبی و آماده کرده بودند به دلیل مه آلود بودن و دید کم این پرواز صورت نگرفت.

وی افزود: برای برقراری مابقی پروازها در این فرودگاه مشکلی نخواهیم داشت و پروازها انجام می شود.

طرح ملی گفت و گوی خانواده، مشتمل بر 2 مرحله اجرایی است که در گام اول، یک کارگاه تسهیل گری و مسئله یابی مشارکتی با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد، موسسات و فعالان اجتماعی ذیربط در حوزه خانواده برگزار می شود و گواهی شرکت در کارگاه برای تسهیل گران صادر خواهد شد.

گزارش و برآیند نهایی این مرحله در قالب یک کتاب که شامل مستندات فعالیت اعضای آن بوده، چاپ و تحویل انجمن جامعه شناسی و نهاد معاونت زنان خواهد شد.

در مرحله دوم که طبق برنامه در نیمه دوم سال اجرا خواهد شد، تسهیل گران گام نخست طبق تشخیص و صلاحدید خود در گروه هایی 2 نفره اقدام به اجرای طرح در زمینه اجتماعی مرتبط خود خواهند کرد، بدین ترتیب که به عنوان مثال در یک گروه اجتماعی مشخص یا محله ای درگیر مسئله، از طریق گفت و گو با افرادی که آنها را مرتبط با طرح خود می دانند، گزارشی مستند تهیه و ارسال خواهند کرد تا به پروژه ای قابل پیگیری تبدیل شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان