arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

فیسبوک برای نوجوانان یک برنامه جدید دارد / طرحی آزمایشی با امکاناتی جذاب

فیسبوک قصد دارد برای نوجوانان یک مرکز ذخیره اطلاعات یا شبکه اجتماعی ویدئویی ویژه ارائه کند که با نام «LOL»شناخته می شود و البته هنوز در مارحل اولیه خود قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیسبوک قصد دارد برای نوجوانان یک مرکز ذخیره اطلاعات یا شبکه اجتماعی ویدئویی ویژه ارائه کند که با نام «LOL»شناخته می شود و البته هنوز در مارحل اولیه خود قرار دارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شبکه اجتماعی ویدئویی بر اساس سلایق نوجوانان طراحی شده است. سخنگوی فیسبوک تایید کرد که این شرکت ایده مذکور را به شکل آزمایشی ارائه می کند. وی در بیانیه ای گفت: "ما در حال انجام یک آزمایش در مقیاس کوچک هستیم و این سامانه جدید در حال حاضر در مراحل اولیه قرار دارد."

البته فیسبوک از مدتی پیش مالک اینستاگرام است. نوعی شبکه اجتماعی که به خاطر به اشتراک گذاری عکس بین نوجوانان محبوب است. با این حال، بسیاری از کاربران نوجوان اینستاگرام اسنپ چت را به خاطر قابلیت هایش به اینستاگرام ترجیح می دهند. این در حالیست که یکی از ویژگی های محبوب اینستاگرام یعنی؛ "استوری" به طور کامل از اسنپ چت کپی برداری شده است.

این نخستین باری نیست که مدیران فیسبوک در حال تلاش برای جلب نظر مثبت نوجوانان هستند و سال گذشته نیز این شرکت یک برنامه ویدئویی کوتاه به نام Lassoرا با هدف جذب نوجوانان طراحی کرد که البته چندان موفقیت آمیز نبود.

بر اساس برخی از گزارش ها پروژه LOL شامل ویژگی هایی جالب است. بری مثال دسته بندی هایی مثل "برای شما"، "حیوانات"، "شکست ها" و "شوخی ها" دارد. طبق گفته فیسبوک در حال حاضر ، حدود 100 دانش آموز دبیرستانی این محصول را آزمایش می کنند. فیسبوک هنوز تصمیم نگرفته است LOL به یک برنامه مستقل تبدیل شود یا به عنوان یک ویژگی در برنامه اصلی فیس بوک به کار گرفته شود.

نظرات بینندگان