arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۰

"هاشمی باید به احمدی نژاد نامه بنویسد"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد گفت: با توجه به مهلت یک‌ماهه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تکلیف ریاست جاسبی بر دانشگاه آزاد تا قبل از ۵ دی مشخص می‌شود. 

یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مهلت یک ماهه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای برگزاری اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد، گفت: اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد تا پیش از ۵ دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود که در این جلسه یک نفر به عنوان رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد معرفی می‌شود.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد است و وی باید نامه معرفی رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد را به محمود احمدی‌نژاد رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی بنویسد.

این منبع آگاه در دانشگاه آزاد با تأکید بر اینکه رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است، خاطرنشان کرد: برخی گروه‌ها سعی دارند تعیین رئیس جدید دانشگاه آزاد تا پس از انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به تعویق بیفتد و از توان رئیس فعلی دانشگاه آزاد برای انتخابات استفاده لازم شود.

به گزارش فارس، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه خود که در تاریخ ۲۲ شهریور سال جاری برگزار شد، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را مأمور برگزاری اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد برای تعیین رئیس این دانشگاه کردند.

در این بین، فرهاد دانشجو عضو جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد که طبق دستورالعمل وزارت کشور هیچ مدیری در نظام نباید پیش از انتخابات تغییر پیدا کند که مصاحبه وی با اعتراض تشکل‌های دانشجویی و مسئولان مربوطه مواجه شد.

هفته گذشته ۳ انجمن اسلامی دانشجویان با صدور نامه‌ای به وزیر علوم ضمن انتقاد از تأخیر پیش آمده در برگزاری جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد به خبری مبنی بر انتشار نامه‌ای از سوی کامران دانشجو به احمدی‌نژاد با محوریت امتناع از برگزاری جلسه هیئت امنا اشاره کرده و خواستار توضیحات وزیر درباره صحت و سقم این نامه شدند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه هفته گذشته خود در مصوبه‌ای با رفع ابهامات وزیر علوم، بر تشکیل اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد و تعیین رئیس جدید این دانشگاه طی یک‌ماه تأکید کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
23
6
انگاری این سنگر پر سود وپرمال منال چشمان کسانی را برای هزینه ها وخرید رای درانتخابات خیره کرده
معلوم نیست این کیسه کی پر میشود
تفاوت 300 تومانی دلار - هزارمیلیارد تامین اجتماعی - 3000 میلیارد بانک ملی - غارت صندوق ذخیره ارزی وهزاران ازراه رسیده دیگر کافی نیست بقول موسوی اردبیلی صدای خردشدن استخوانهای مردم به وضوح شنیده میشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
0
0
نظر باب میل شما نبود؟
نظرات بینندگان