arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۰

اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف شیث و نصرتی

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف محمد نصرتی و شیث رضایی اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلف محمد نصرتی و شیث رضایی اعلام کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ؛ دیدار دو تیم پیروزی تهران و داماش گیلان در حالی مورخ 7/8/90 برگزار شد که از سوی محمد نصرتی و شیث رضایی تخلفاتی صورت گرفت.

بر همین اساس شیث رضایی به مدت 20 ماه از کلیه فعالیتهای فوتبالی محروم (4 ماه برای ارتکاب عمل زننده و 16 ماه برای جریحه دار نمودن اخلاق عمومی ) و به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، محمد نصرتی نیز به مدت 10 ماه از کلیه فعالیتهای فوتبالی محروم (4 ماه ارتکاب عمل زننده و 6 ماه برای جریحه دار شدن اخلاق عمومی) و به مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.ضمن اینکه در احتساب محرومیت های فوق ،محرومیت ناشی از صدور دستور موقت نیز محاسبه می شود.

لازم به ذکر است،کمیته انضباطی بروز رفتارها و اعمال مغایر شان این دو متخلف را ناشی از مسامحه مسئولان باشگاه فرهنگی پیروزی دانسته و این باشگاه را به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تصویر رای نهایی و قطعی این دو بازیکن قابلیت دانلود  را دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هاتف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
0
4
من خودم استقلالی 2 آتیشه هستم شما برای این 2 بازیکن ملی پوش قبلا چکار کردین که به همین راحتی 2سال محروم وجریمه میکنین چرا از عدم برنامه ریزی های خود باشگاه ها ایراد نمیگیرید که فرهنگ سازی صورت نداده اند چرا به این راحتی این سرمایه ها رو از بین میبریم به نظر شما این بازیکنان دیگه میتونن به اوج برگردن .
k - 2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
1
5
من هم پرسپلیسی ۲ آتیشه هستم و میگم خیلی‌ خوب کاری کردین ، اصلا کم هم هست این جریمه. باید کاشانی رو هم بخاطر اینکه مسبب اصلی‌ پرورش شخصیتی مثل شیث در باشگاه پرسپولیس بود جریمه میکردن . به خاطره کارهای ایشون بود که اینجوری اخلاقیات در باشگاه تنزل کرده.
نظرات بینندگان