arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۰

مرسدس بنز آلايندگي خودروهايش را کاهش داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس واحد تحقیقات مرسدس بنز گفت که این شرکت امسال در کاهش سطح دی اکسید کربن تولیدی خودروهای خود یک گام رو به جلو برداشته و این کارخانه به دنبال پیش افتادن از رقبای سبز تر خود نظیر بی ام و و آئودی و گذراندن استانداردهای اتحادیه اروپا است.

به گزارش انتخاب، توماس وبر در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت: ما معتقدیم که میانگین انتشار گاز CO2 از خودروهای ما در اروپا در سال 2011 به 150 گرم در هر کیلومتر خواهد رسید که حدود هشت گرم نسبت به سال 2010 کمتر است.

آلایندگی خودروهای ما در سال جاری نسبت به سال 2010 چهار برابر کمتر شده است.

مرسدس که یکی از برندهای گروه دایملر است موتورهایی را با مصرف سوخت کمتر، گیربکس‌های هفت دنده، سیستم‌های خودکار استارت و توقف موتور معرفی کرده و ایرودینامیک خودروهایش را برای کاهش مصرف سوخت ارتقاء داده است اما خودروهای تولیدی آئودی و بی ام و نسبت به خودروهای دایملر متوسط مصرف سوخت کمتری دارند. اتحادیه اروپا خواستار این شده که میزان آلایندگی CO2 خودروها تا پایان سال 2012 به دست کم 140 گرم در هر کیلومتر برسد و خودروسازانی که این استاندارد را رعایت نکنند جریمه خواهند شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
0
0
شركتهاي خودروسازي ما كه خيلي وقته اينكارو كردن و كاملا موفق هم بودن ميگيد نه كارخانه بنز چند نفر از مديران و مهندسان ما رو ببرن آلمان ببينند چه خودروهائي ميسازند !!!!
نظرات بینندگان