arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷

آشنا: سخنان روحانی درباره حجاب نامتعارف نبود

مشاور رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: حرف های اخیر آقای روحانی خارج از دیدگاه متعارف به حجاب و چارچوب دیدگاه های شهید مطهری نبود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آشنا: سخنان روحانی درباره حجاب نامتعارف نبودحسام الدین آشنا در رابطه با واکنش ها به صحبت های اخیر رئیس جمهوری، اظهار داشت: در چنین شرایطی (زمانی که صحبت ها تحریف می شوند) رسانه ها وظیفه دارند که صحبت های رئیس جمهوری را به صورت کامل پوشش دهند تا از تحریف جلوگیری شود.
وی افزود: باید صحبت های رئیس جمهوری را به صورت کامل منتقل کرد. کسانی که به بزرگان دسترسی دارند و مطالب مدنظر را در اختیار آنان قرار می دهد، در انتقال صحبت ها دقت را رعایت کنند.
مشاور رئیس جمهوری تصریح کرد: سخنان آقای روحانی در وزارت ارتباطات باید در چارچوب دیگر سخنان وی فهم شود. روشن است که آقای روحانی هیچ مطلبی را خارج از چارچوب دیدگاه متعارف نسبت به حجاب بیان نکرد و صحبت های وی خارج از دیدگان های شهید مطهری نبود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه اول بهمن در وزارت ارتباطات صحبت هایی در رابطه با حجاب و رسانه ها مطرح کرد که باز نشر تقطیع شده این صحبت ها با واکنش هایی همراه بود.
پس از انتشار این واکنش ها دفتر رئیس جمهوری با صدور اطلاعیه ای درباره سخنان وی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: انتظار می رود هرگونه روایت یا قضاوت در مورد این سخنان با مراجعه به متن سخنرانی صورت پذیرد و افراد تحت تاثیر روایت های غیر مستقیم یا تحریف و تقطیع شده ای که گاه با انگیزه ای سیاسی و تخریبی از سوی برخی جریان ها صورت می گیرد، واقع نشوند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان